Dijital Pazarlama

Dijital pazarlama, dijital medyada ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtabileceğiniz ve günümüz teknoloji evreninde var olan klasik medyaya göre çok daha avantajlı konumdadır. Bu sebeple tercih oranı çok daha yüksek olan bir pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama; bir işletmenin, markanın veya bir şirketin dijital medyalardaki pazarlama ve tanıtım sürecine verilen genel bir addır.

Günümüzün dijital çağında en yeni en geliştirilmiş geniş kitlelere rahatlıkla ulaşabilen açık pazarlama stratejisidir. Dijital medya kanalları ve internet teknolojilerini kullanan bu etkili pazarlama yönteminin önde gelen araçları ise; internet, sosyal medya, forumlar, sözlükler ve mobil platformlardır.

İnternet alanında yapılan son dönem araştırmalara göre Türkiye’nin %70 oranında internet aktifliklerinin olduğu anlaşılmıştır. Bu oran dahi güncel satışların dijitale dönüşümünün asıl sebebini açıkça ortaya koymaktadır.
E-ticaret, E-ihracat, S-Ticaret veya mobil pazarlama fırsatları sayesinde tüketiciler ürünlere daha ucuza ve daha hızlı bir şekilde oturdukları yerden ulaşabilmektedirler. Dijital rekabetin arttığı günümüzde Dijital pazarlamanın markalar için önemi çok daha iyi anlaşılabilmektedir.
Dijital Pazarlama Baylan Sosyal Medya Ajansı

Dijital Pazarlama Alanındaki Tecrübelerimizle Yanınızdayız

Günümüzde Dijital pazarlamanın asıl gücünü fark edemeyen ve bunu önemsemeyen firmalar rekabeti rakiplerine kaptırmaktadırlar. Doğru dijital pazarlama stratejileri sayesinde dijital medyada kendinizi tanıtabilirsiniz. Böylece markanızın ve ürünlerinizi satışlarını daha da arttırabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinizle hiç olmadığı kadar sistematik bir ilişki kurabilirsiniz. Tabi ki bunun için iş birliği yaptığınız dijital ajansların sektördeki tecrübeleri de son derece önemlidir. Baylan Ajans 7 yıllık tecrübesi ve 60’dan fazla tamamlanan projesi ile yanınızdadır. (  Medicana, Aile Hastanesi, Aslı Tarcan Hair Clinic ve daha birçok marka ile çalıştık ve çalışıyoruz. )
Referanslarımız

Dijital Pazarlama Baylan Sosyal Medya Ajansı

Dijital Pazarlamanın Önemi

Klasikleşmiş pazarlamanın ulaştığı kitle ve kitleye etkisi her geçen gün azaldığı ortadadır. Bu yüzden sektör lideri olmak isteyen firmalar markalarının dijital dönüşümü için daha çok yatırım yapmayı tercih etmektedirler. Bu durumu bilgisayarlı muhasebeye geçiş dönemlerine ve zamanlarına benzemektedir. Bilgisayar gündelik hayatımıza giriş yapmadan önce muhasebe işlemleri çok daha zor ve aynı zamanda yavaş yapılan bir işti. Üstelik her işlemde mutlaka hata yapılırdı. Bu zaman içerisinde Muhasebe işlerini bilgisayarlar aldı. Günümüzde ise bilgisayarsız muhasebe yapmayı düşünen kimse kalmadı.
Müşterilerin internette gezinme davranışları ve tercihleri artıkça dijital pazarlama stratejileri ile müşterilere ulaşma çabası da aynı oranda artmaktadır.

Dijital Pazarlamayla İlgili Detaylı Bilgi Almak İçin

Dijital Pazarlamanın Avantajları

İnternet evreni tüketicilerin gözünden bakıldığında ilk etapta dijital pazarlamanın faydalarını görebilmek biraz zor olabilmektedir. Bunda dijital dünyanın tüm pazarlama araçlarının görünmez olması önemli bir etken. Ancak avantajlarına bakıldığında ise; düşük maliyet, daha çok satış, müşteriler ile birebir iletişim, kolay alım ve hızlı hizmet olanağı sağlamaktadır.

Dijital Pazarlamacı Ne Yapar?

Dijital pazarlamacılar ne iş yapar? Dijital pazarlamacılar, bir firmanın yetkilendirmesi ile hem ücretsiz hem de ücretli tüm elektronik veya dijital kanallar desteği ile marka bilinirliğinin artırmayı hedeflemektedir. Ayrıca müşterilerin ürüne ve hizmet bölgesine yönlendirilmesinden sorumludur. Bu dijital kanallar arasında ise; sosyal medyalar, forumlar, şirketlerin kendi web sitesi, arama motoru sıralaması, SEO sıralamaları, e-posta, Sosyal medya afişi ve posteri hazırlama gibi kanallar bulunmaktadır.
Dijital dünyadaki ihtiyaçlarınız ile alakalı bütün dijital çözümlerinizde Baylan Ajans tecrübesi ve başarıları ile yanınızdadır. Üstelik Baylan Ajans farkı ile işleriniz dijital ortamda çok daha etkili biçimde gelişecek ve satışlarınız gün geçtikçe artacaktır.