0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim

Google Ads

Ana Sayfa Archive by Category "Google Ads"

Category: Google Ads

Google Ads hakkında uzman ekibimiz tarafından sizler için hazırlanan en güncel içeriklerin bulunduğu bölüm.

Mobil Oyunlarda Dijital Reklamlar

Mobil Oyunlarda Dijital Reklamlar

Bu yazımızda Mobil Oyunlarda Dijital Reklamlar konusunu ele alacağız. Ürün ya da hizmetlerin, potansiyel alıcılarla buluşturulması adına yapılan tüm faaliyetler pazarlama kapsamına girmektedir. Pazarlama kavramının temelini hedef kitle terimi oluşturmaktadır. Geleneksel pazarlama yönteminin, dijital ortama aktarılmasına da dijital pazarlama denilmektedir. Elektronik özellikteki bir cihaz aracılığı ile internet üstünden yapılan pazarlama faaliyetlerini kapsamaktadır.

I. Görüntülü,

II. Sosyal medya,

III. Arama motoru,

IV. Mobil,

V. Video,

VI. PPC,

VII. CPM, gibi türlere ayrılmaktadır.

İnsanın Ruhunda Bulunan Oyun

İnsanlık tarihinde değişik tanımlamalarla ifade edilen oyun, kültürler arası yorum farklılıkları da eklenmektedir. İnsanların yaşam tarzlarına göre şekillenen oyunlar, insanlık tarihinde hep ola gelen bir yaşamsal döngü olarak karşılaşılmaktadır. Oyun ile oyuncu arasında yaşanan ilişki de tarih kadar eski ve değişmeyen bir yapı içermektedir. Günümüzde her ne kadar dijitalleşme ve teknolojik gelişmeler yaşansa da, geleneksel yapıda tarif edilen oyun tanımına uymaktadır. Ancak bakış açısında büyük değişiklik ve gelişme yaşanmıştır.

Oyun, büyük bir endüstri haline dönüşmüştür. Oyun kavramı ile beraber üretilen oyunlar da, insanlar tarafından belli bir maliyet karşılığında oynama yanı sıra oyun içinde bulunan reklamlarla da üreticisine gelir kapısı açmaktadır. İnsanların içinde yer eden oyun oynama dürtüsü ilgi uyandırıp oyunlar üstüne yoğunlaşıldıkça, reklamcılık sektörünün de ilgisini çekmektedir. Özellikle mobil oyunlar, reklam pazarlamacılığında yeni bir mecra olarak görülmeye başlanmaktadır.

Mobil Oyunda Reklamlar

Mobil Oyunlarda Dijital Reklamlar

Son senelerde büyük bir süratle değişen ve gelişen oyun, ilerleme sonucu kat ettiği mesafe ile oyun içi reklam çeşitleri, keşfe açık bir konumda yer almaktadır. Oyun içi reklamlar, çok farklı şekillerde oyun içine yerleştirilerek uygulanmaktadır. Oyun içi reklamlar, oyunu geliştirenlere, reklamcılara ve oyun içi reklam vericiler olan markaların oluşturucularının ön görülerine göre değişkenlik gösterebilmektedir. Oyun içi reklam pazarının en iyi yönü, geliştirilmeye müsait bir alan olma özelliğidir.

Mobil oyun çeşitlerinde görülen reklamlar, izleme karşılığında oyunu oynayana bir takım ödüller kazandırmaktadır. Bu da oyun içi reklamın oynayan için ne ifade etiğini göstermeye yetmektedir. Maden gibi değerli bir özellik olarak görülen reklam, oyuncu için bile oyunda kazanç anlamı taşımaktadır. Normalde oyun içi bazı unsurların satın alınması ile elde edilebilecek bazı özellikler, reklam izleyerek kolayca elde edilebilmektedir.

Oyun ile Herkesin Kazanması

Oyun içinde reklamın izlenmesi neticesi elde edilen ya da oyunun içindeki reklam ile eş değerde olan unsurlar, reklamların oyunun içine dahil olması, oyunun bir parçası gibi tasarlanmamıştır. Reklam, oyunun ana unsuru olmamıştır. Oyuna göre bazen ihtiyaç duyulan anahtar, bazı oyunda altın ya da elmas gibi oyun için gerekli olan ve oyunun işlerliğini artıran unsurlar, hiçbir bedel ödenmeden reklam izlenerek elde edilebilmektedir. Böylece reklam, oyunun içinde meşruiyet kazanmaktadır.

Oyun içinde izlenen reklam sayesinde oyunun üreticisi kazanç elde ederken, oyuncu da izlediği reklam ile kazanç sağlamaktadır. Zira oyunda işleyişi sağlayan ve bir değer atfedilen unsurlar, reklamla bağdaştırılmaktadır. Oyunu oynayan kişi de, oyundaki işlerliği sağlamak için bağdaştırılan reklamları izlemeye gönüllü olmaktadır. Gönüllülük esasına göre oynanan oyunun yanında reklamlar da gönüllülük esasına göre izlenmektedir.

0 Comments
39

Sosyal Medya ve Reklam Endüstrisi

Sosyal medya, Dijital çağın en önemli iletişim araçlarından biri halini almıştır. Sosyal ağ siteleri, kişisel bloglar, fotoğraf ya da video paylaşım platformları, online oyun platformları ilk akla gelen sosyal medya sınıfları arasındadır. Sosyal ağlar; İnternet! in yaygınlaştığı ilk dönemlerde; bireylerin tanıştıkları, etkileşimde bulundukları platformlar iken günümüzde kariyer fırsatları yaratan ve para kazandıran bir zemine dönüşmüştür. Bu nedenle sosyal medya, reklam endüstrisi için renkli ve kişilere çok çabuk ulaşılabilen, güçlü bir tanıtım aracı olmuştur.

Aile, iş çevresi, arkadaş grubu ile sınırlı geleneksel iletişim; sosyal medyada yerini kişiler arasında heterojenik, dışa açık ve kalabalık ağlara bırakmaktadır. Fiziksel etkileşimle sınırlı insanlar arası ilişki, online platformlarda dijital bir tarza bürünmüştür. Dolayısıyla da sosyal medya ‘kalabalık etkisi’ yaratmaktadır. Bu etkileşim içinde farklı gruplardan çok daha fazla insan sosyal medya reklam sektörü için kaçınılmaz bir sosyal ağ zemini oluşturmaktadır.

Sosyal medya platformlarının oluşturduğu ağ örgüsü, ekonomi dünyasında yeni bir endüstri kolu yaratmıştır: sosyal medya reklam endüstrisi. Sosyal medyanın ekonomi üzerine yarattığı etki günden güne gücünü arttırmaktadır. Öyle ki tüm ekonomik faaliyetler için geleneksel ekonomiden çıkılarak ağ ekonomisi içinde yer almak zorunlu görünmektedir.

Dolayısıyla işletmeler ya da bireyler;
  • Sosyal medya platformlarında global bir iletişime girebilmek,
  • Sosyal medya hesaplarını büyüterek farklı gruplardan, kalabalık bir ağ örgüsü yaratmak,
  • Malın veya ürünün tanıtımını çok daha fazla kişiye ulaştırmak,
  • Ağ örgüsü ile günümüzün popüler dijital organizasyon türü içinde yer almak,
  • Müşteri odaklı ve hizmet sektörüne yönelik tanıtım yapmak,
  • Kişi veya işletmelerin ağ örgüleri üzerinden reklam alarak para kazanmak, gibi nedenlerle sosyal medya reklam endüstrisine dahil olma yollarını aramaktadır.

Sosyal medya reklamcılığı, İnternet reklamcılığı konusunun en önemli türleri arasındadır. Sosyal medya aracılığı ile reklamcılık faaliyetlerini kapsamaktadır. Bu noktada  sosyal medya reklam türleri nelerdir; sosyal medya reklamcılığı nasıl yapılır; soruları günümüzde sıklıkla sorulmaktadır.

Sosyal Medya Reklam Türleri

Sosyal medya ağ kanallarına göre reklam türlerinde değişiklik olabilmektedir. Sosyal medya reklam türleri içinde başlıcaları şu şekildedir:

  • Yazılı, görsel veya video reklamları,
  • Video içinde gerçekleştirilen yayın reklamları,
  • Link tıklama üzerinden reklamlar,
  • Slaytlı reklamlar,
  • Çoklu görsel reklamları
  • Açılış ekranı, etiket reklamları

Çoklu görsel reklamları ile açılış ekranı reklamları genellikle büyük firmaların tercih ettikleri sosyal medya reklam modelleri arasındadır. Kişisel bloglar ve hesaplar için görsel ya da video reklamları, özellikle hedef kitlenin büyütülmesi için önemlidir.

Sosyal Medyada Nasıl Reklam Verilir?

Sosyal Medya ve Reklam Endüstrisi

Sosyal medya platformları üzerinden kişi ya da firma olarak rahatlıkla reklam verilebilmektedir. Son dönemlerde hedef kitlesi geniş, fenomen olarak tabir edilen sosyal medya kullanıcılarının paylaşımlarına firmalar sponsor da olmaktadır. Firmaların sosyal medyada sponsor yüzü olmak, önemli bir reklam geliri sayılmaktadır.

Sosyal medya kullanıcıları ya da firmalar, dijital içeriklerini reklama almak istediklerinde sosyal medya platformunun reklam araçları ile iletişime geçmelidir. Bu iletişimde genel olarak; sosyal medya içerikleri, ödeme yönteminin sosyal medya reklam hesabına tanımlanmasının ardından günlük ücret seçilerek reklama gönderilir. Bu noktada verilen reklam, sosyal ağ platformunun reklam stratejilerine göre değerlendirilir ve uygun bulunursa gönderi sponsorlu olarak hedef kitleyle paylaşılır. Bu yolla, kullanıcılar yeni takipçi kazanabilmekte, ürünlerinin tanıtımını yaparak sosyal medya pazarını genişletebilmektedir.

Sosyal medyada reklam vermek hedef kitleyi seçebilme olanağı da sunmaktadır. Bu nedenle sosyal medya reklamcılığı üzerinden kısa sürede hedef kitleyi büyütmek olasıdır. Sosyal medyada reklam vermek önemli bir kural ihlali olmadığı sürece zor değildir ancak strateji hataları yapılmamalıdır. Hedef kitle, gönderilerin kalitesi, profilin anlaşılır olması gibi birçok etken göz ardı edilmemelidir. Bu nedenle sosyal medya reklamcılığında deneyimli sosyal medya editörleri ya da sosyal medya ajansları ile çalışmak reklamların hedefe ulaşmasında etkilidir.

0 Comments
44

Dijital Pazarlamada Planlama ve Optimizasyon

İnternetten yapılan reklam ve satış faaliyetlerinin tümünü kapsayan dijital pazarlama geniş bir yelpazeye sahiptir. Bu pazarlama türünde özellikle e posta pazarlaması, mobil pazarlama, içerik pazarlaması, sosyal medya reklamları, arama motoru pazarlaması, sosyal medya pazarlaması, arama motoru optimizasyonu (SEO) yaygın şekilde kullanılır. Her bir kategorinin kullanım amacı farklı olup o alanda uzmanlık gerektirir. Bu nedenle dijital pazarlama çalışması oluşturmak tahmin edildiği kadar kolay değildir.

Başarılı bir dijital pazarlama yapmak için önceden tasarlanmış bir plan olmalıdır. Aksi halde yapılan tüm çalışmalar boşa gidebilir. Bu amaçla iş hedefleri, alıcı kişiler yani hedef kitle, değer önerisi gibi unsurlara dikkat edilmelidir.

Dijital Pazarlama Planı Nedir?

Verimli bir dijital pazarlama planı şu unsurları içerir

  • Zamanlama ve yol haritası
  • Orta, kısa ve uzun vadeli iş hedefleri
  • Bütçe ve yatırım
  • Dijital ortamda hedeflere ulaştıracak stratejiler
  • Hareket ve geliştirme planları
  • Kullanılacak olan kanallar

Doğru sonuçlar elde edebilmek adına ilgili markanın piyasadaki rakiplerini bilmeli ve bunların hangi mecralarda ne tür çalışmalar yaptığı öğrenilmelidir. Böylece rakiplerden farklı olarak insanların ilgisini çekecek ne tür çalışmalar yapılacağı daha iyi görülecektir. Diğer firmaların zayıf ve güçlü yönleri öğrenildiğinde firmaya özel planlama verimli hale gelecektir. Markanın iç ve dış analizi yapılarak oluşturulan planlama ile optimizasyon beklentileri en iyi şekilde karşılayacaktır.

Dijital Pazarlamada Plan Nasıl Yapılır?

Dijital Pazarlamada Planlama ve Optimizasyon

Etkili bir dijital pazarlama için markanın güçlü ve zayıf yönleri analiz edilmelidir. Böylece ilerleyen süreçte karşılaşılabilecek tehditler ve fırsatlar daha net görünecektir. Web sitesinin mevcut konumu, sosyal medyadaki varlık, blogun düzenli olarak güncellenmesi, web sitesinin müşteri odaklı olması dikkat edilmesi gereken noktalar arasında yer alır.

Spesifik, ilgili, zamanında, ulaşılabilir ve ölçülebilir bir dijital pazarlama daima beklenen sonuçları verecektir. Bunun için pazarlama stratejileri tanımlanmalı, hedef kitleye bölüm ayrılmalı, içerik planlaması yapılmalıdır. İçerik yönetiminde anahtar kelime araştırması ihmal edilmemeli ve sosyal paylaşımlara önem verilmelidir. Uygulanacak içerik takvimi stratejilerin mantıklı hale gelmesini sağlayacaktır.

Dijital Pazarlamada Optimizasyon

Hizmet verilen sektörde başarılı olmak için SEO yani arama motoru optimizasyonuna yatırım yapmak her zaman avantajlıdır. Düzenli olarak iyileştirmeler yapmak ve çalışmalarda seo araçları kullanmak firmanın uzun soluklu olmasını destekleyecektir. Arama motoru sonuçlarında sayfa ne kadar üst sırada görünürse bilinirliği ve hizmet ağı o kadar fazla olacaktır. Dijital pazarlama yapılırken genellikle ücretli trafiğe önem verilir ve Facebook reklamları, Google Ads gibi araçlar kullanılır. Bunlar için belli bir bütçe ayırmak gerekir. SEO iyileştirilerek pazarlamada hedeflenen rakamlara daha kolay ulaşılır. İstenen sonuçlara erişebilmek için profesyonel destek almak her zaman fayda sağlayacaktır. Bu sayede tüm pazarlama faaliyetleri dijital ortama uygun şekilde yürütülecek, her daim güncel kalacaktır.

0 Comments
39

Sektörel Bazda Sosyal Medya Kullanımı

Sosyal ağlar çoğu şirket için çevrimiçi pazarlamada merkezi bir rol oynamaktadır: Temmuz 2019’da Facebook, platformun ayda 2,7 milyardan fazla aktif kullanıcı tarafından ziyaret edildiğini ve bunun günde yaklaşık 2,1 milyarının aktif olduğunu bildirdi. Facebook’un borsa raporuna göre, Almanya’da Mart 2019 itibariyle, 23 milyonu her gün çevrimiçi olan yaklaşık 32 milyon aktif kullanıcı vardı. Twitter, Xing, LinkedIn, Instagram ve daha pek çok platform gibi diğer platformlar büyümeye devam ediyor.

Yeni iletişim kanalları ve formları sadece özel kişiler tarafından kullanılmamaktadır. Şirketler de sosyal ağlarda temsil edilmekte ve bunları kendi amaçları için kullanmaktadır. BITKOM sektör derneği tarafından 2017 yılında yapılan bir araştırmaya göre, yaklaşık dört şirketten üçü sosyal ağlarda aktif ve ürünler için dijital reklamcılık, yeni uzmanlar işe almak veya müşterilerle iletişim kurmak için oradaki çeşitli seçenekleri kullanıyor.

Peki şirketler değişen iletişim kanallarına nasıl uyum sağlıyor? Sosyal ağların kurumsal iletişimdeki rolü nedir? Ve yeni medyada müşteriler, hayranlar ve takipçiler nasıl kazanılabilir?

Şirketler sosyal medya pazarlamasına ihtiyaç duyuyor çünkü müşteriler bugün Facebook, LinkedIn, Twitter ve Co. aracılığıyla iletişim bekliyor. Sosyal medya ağları profesyonel ve özel yaşamımıza hakimdir. Sosyal medya, günümüzde entegre pazarlama iletişiminin ayrılmaz bir parçasıdır.

Ağlar, sosyal medya trendleri nedeniyle sürekli gelişiyor . Bu nedenle, çevik bir çalışma şekli ile sürekli gelişim gereklidir. Bireysel bir strateji de tabii ki. Dijital becerilere sahip kaynaklara sahip kalifiye çalışanlar da başarı için önemlidir.

Dijital değişimde kurumsal iletişim

Medya kullanım davranışının değiştiğini gösteren ARD / ZDF çevrimiçi çalışması gibi çalışmalar her zaman vardır. İnternetin, sosyal medyanın ve uygulamaların mobil kullanımı nedeniyle son yıllarda medya kullanım davranışı istikrarlı bir şekilde artmıştır. Gelecekte akıllı telefon ve tablet üzerinden mobil kullanım da belirleyici olacak.

sektörel bazda sosyal medya kullanımı

Çoğu hareket halindeyken sörf yapar ve hızlı iletişim ve bilgi için sosyal medyayı kullanır. Bu nedenle, en son çalışmalara ve istatistiklere aşina olmak ve gelişmelere tepki vermek önemlidir: Trendler ne gibi fırsatlar sunuyor? Şirketler için uygun sosyal medya ağları nelerdir? Şirketler bunları pazarlamada stratejik olarak nasıl kullanabilir?

Sosyal Medya Pazarlaması: Fırsatlar ve Riskler

Şirketler sosyal medya aracılığıyla müşterilerine olan mesafeyi azaltabilmektedir. Müşterilerinden bilgi alma ve bunu, örneğin ürün ve hizmetleri iyileştirmek ve müşterilerin gelecekte ne tür ihtiyaçlarının olacağını tahmin edebilmek için kullanma fırsatına sahiptirler. Ayrıca şirketler, marka bilinirliğini ve imajlarını güçlendirmek için sosyal ağlar aracılığıyla ek platformlar kazanıyor.

Kullanımından kaynaklanan fırsatlara rağmen, bazı şirketler sosyal ağları reddetmeye devam ediyor. Sosyal ağları kullanırken daha çekingen olma eğilimindedirler. Bu, diğer şeylerin yanı sıra, şirketlerin kendi varlıkları için hangisinin uygun sosyal ağ olduğunu bilmemelerinden kaynaklanmaktadır.

Ayrıca birçok şirket, müşterilerden gelen eleştiri durumunda sosyal ağlarda nasıl davranılacağı konusunda genellikle net değildir.

0 Comments
27

Dijital Reklam Alanları

Görüntülü Reklamlar

Görüntülü reklamcılık, dijital reklamların en temel biçimidir ve öncelikle resim ve metinden oluşur. Bunlar genellikle web sitelerinde ve çoğunlukla bloglarda afişler, açılış sayfaları, açılır pencereler veya flash reklamlar olarak görünür. Görüntülü reklamlar ile diğer türler arasındaki temel fark, görüntülü reklamların arama sonuçlarında gösterilmemesidir. Görüntülü reklamlar genellikle çok uygun maliyetlidir ve uygulanması kolaydır.

Görüntülü reklamlar internette hemen hemen her yerde bulunabilir. Bu tür bir reklam, çoğu kullanıcı için büyük olasılıkla alakasız olacaktır, çünkü genellikle web sitesinde hiçbir hedefleme içermeyen bir reklam alanıdır. Ancak diğer reklam türlerine göre daha uygun fiyatlı olduğu için reklamı gören kişi sayısı daha fazla olacaktır. Örneğin, birçok reklamveren otellerin, oyunların, etkinliklerin ve şovların ve kıyafetlerin tanıtımını yapmak için görüntülü reklamları kullanır ve bunların tümü aynı anda web sitesinde gösterilebilir. Reklamlar, çok sayıda insan tarafından görülmek yerine, belirli bir hedef kitleye ulaşmayı amaçlamaz.

Yerel Reklamcılık

Yerel reklamcılık, görüntülü reklamlara benzer; ancak, yerleşim ve kitle hedefleme söz konusu olduğunda daha stratejik ve kasıtlıdırlar. Feed’e entegre edilmiş ve kamufle edilmiş sponsorlu listelerdir. Yerel reklamcılığın dört alt türü vardır: feed içi (yukarıda görüldüğü gibi), arama reklamları, öneri widget’ları ve tanıtılan listeler. Yerel reklamcılık, izleyicilerin çevrimiçi alışkanlıklarına ve geçmişine dayanır ve onlarla alakalı olabilecek reklamları gösterir.

Örneğin, Vina birkaç olası nedenden dolayı Google’dan yerel bir reklam aldı. İlk olarak, Facebook’ta Google’ı beğendi. Bu, reklamverenlerin onu hedeflemesi için kolay bir yol çünkü Google sayfasındaki gönderileri görmeyi seçti ve reklamlar haber akışında farklı görünmeyecek! İkinci olarak, arama geçmişi ve çerezleri, Google Fi ile ilgilendiğini gösteriyor. Bu, e-ticaret veya blog web sitelerinin belirli bir sitedeyken “Beğendiğiniz Şeyler…”, “Benzer Öğeler…” veya “İnsanlar da satın aldı…” göstermesinin aynı nedenidir.

Sosyal medya

Sosyal medya, yalnızca çok sayıda kullanıcı ve kitle hedefleme kolaylığı nedeniyle dijital reklamcılık için en büyük merkez haline geldi. Belirtildiği gibi, platformun doğası gereği birçok farklı dijital pazarlama türü sosyal reklamlarla kesişmektedir. Sosyal medya platformlarında görüntülü, yerel ve video reklamlar görmek çok yaygındır.

dijital reklam alanları

Ancak, Instagram (yukarıda görüldüğü gibi), Facebook, Youtube veya diğer platformlarda olsun, sosyal medyaya özgü iki alt tür vardır. Ücretli sosyal medya reklamları aslında yerel reklamlardır; terfi edilen gönderilerden yararlanmak ve hedef kitleleri kullanarak belirli kişilere ulaşmak içindir. Sosyal medya platformu tarafından “Sponsorlu” veya “Reklam” olarak etiketlenecektir.

Organik sosyal medya reklamları, ağızdan ağıza pazarlamanın bir şeklidir. Örnekte görüldüğü gibi Influencerlar, bir ürün veya hizmet hakkında gönderilerinde, videolarında veya hikayelerinde paylaşım yapacak olan kişilerdir. Sosyal platform değil, etkileyiciler, bunun bir reklam olduğunu gösterenlerdir. Organik sosyal reklamlar, sadık bir marka oluşturmak için harikadır ve markalar işleri hakkında kolayca geri bildirim alabilir.

0 Comments
28

Baylan Ajans ve Hizmet Alanları

İşletmenizin online dünyada etkinliğini artırmak, daha fazla müşteri edinmek ve haliyle satış rakamlarınızı yükseltmek istiyorsanız; Baylan Ajans olarak sunmuş olduğumuz hizmetler ilginizi çekecektir. İşte, dijital dünyada rakiplerinizi geride bırakmanıza yardımcı olarak hizmetlerimiz!

Sosyal Medya Ajansı

Sosyal medya pazarlaması, bu yüzyılda büyük ya da küçük herhangi bir işletmenin tam potansiyeline ulaşması için adeta bir zorunluluktur. Baylan Ajans’ın sektöre uygun sosyal medya pazarlama stratejileri ile hedeflerinize daha kolay ve hızlı şekilde erişebilirsiniz.

Dijital Pazarlama Ajansı

Dijital pazarlama, çeşitli dijital kanallar vasıtasıyla reklam ve içerik dağıtımı demektir. Bu, arama motorları, sosyal medya, e-posta, uygulamalar, web siteleri gibi çevrimiçi kanalları ve reklam imkanı ile ortaya çıkabilecek yeni dijital kanalları içerir. Ayrıca dijital medyayı da kapsayan çevrimdışı kanallar da buna dahildir. Hepsi, rakiplerinizi geride bırakmanıza yardımcıdır.

Uçtan Uca Pazarlama

Normal şartlarda bir risk olan uçtan uca pazarlama, Baylan Ajans’ın uygulamaları sayesinde daha etkili ve işletmeniz için daha faydalı olmaktadır. Farkındalık, değerlendirme, karar gibi çeşitli aşamaları içeren bu pazarlama şekli, müşteri memnuniyeti ve marka imajı konusunda da ekstra bir avantaj sunar.

Dijital PR

Dijital PR, pazarlamacılar tarafından bir markanın çevrimiçi varlığını artırmak maksadıyla kullanılan bir tanıtım taktiğidir. Marka bilinirliğini, bir web sitesine gelen trafiği, organik sıralamaları, satışları, sosyal takibi ve etkileşimi mümkün kılan bağlantıları artırmak için ölçülebilir ve somut bir stratejidir.

Baylan Ajans ve Hizmet Alanları

SEM

İşletmenizi daha fazla insana duyurmak ve dönüşümleri artırmak istiyorsanız, SEM stratejilerine ihtiyacınız olur. SEM hizmetimiz sayesinde daha çok müşteri edinirken, marka bağlılığını da artırabilirsiniz.

SEO

Platformunuzun görünürlüğünü yükseltmek için SEO hizmetlerimizden faydalanabilir, ürün ve hizmetlerinizin tanıtımını daha hızlı gerçekleştirebilirsiniz.

E-Posta Pazarlama

Pazarlama mesajlarınızı etkili bir şekilde duyurmaya mı gereksiniminiz var? Cevabınız evetse, mükemmel bir dijital pazarlama tekniği olan e-posta pazarlaması sizin için iyi bir yöntem olabilir.

E-Ticaret

İşinizi dijitale taşımak ve daha çok sayıda müşteriye erişmek isterseniz, e-ticarete giriş yapabilirsiniz. Benzersiz e-ticaret hizmetimiz ile online dünyadaki varlığınızı oluşturmanıza yardımcı olabilir, ürün ve hizmetlerinizi daha fazla müşteriyle buluşturmanız konusunda destek sunabiliriz.

İçerik Pazarlama

Dijital dünyada içerik birçok açıdan fayda sunar. Ürün açıklamalarından bloglara, tanıtım yazılarından kategori yazılarına kadar içerik pazarlamasıyla ilgili tüm gereksinimlerinize etkili çözümler sunabiliriz.

Video / Fotoğrafçılık

Yazılı içerik dışında video ve görsel içeriklerin önemi yadsınamayacak derecede fazladır. Marka imajına katkı sağlayan video ve fotoğraflar ile siz de işletmenizi bir adım öne çıkarabilirsiniz.

Web Tasarım

Dijital dünyada yeniyseniz, en başında bir web sitesine ihtiyacınız olur. İstediğiniz özelliklerde en iyi web tasarım hizmetini Baylan Ajans’tan alabilir, siz de işinizi online dünyada büyütebilirsiniz.

Sosyal Medya Yönetimi

Hedef kitlenize ulaşmak için sosyal medyanın gücünden mutlaka yararlanmalısınız. Sosyal medya yönetim hizmetimiz ile kalabalığın arasından sıyrılabilir, benzersiz fırsatlar yakalayabilirsiniz!

0 Comments
33

E-Ticaret ve Sosyal Medya Reklamları

E-ticaret ürünlerinizi, günümüzde sosyal medyayı kullanmadan etkin şekilde pazarlamanız zordur. Sosyal medya reklamları, e-ticaret söz konusu olduğunda büyük öneme sahiptir. En iyi yanı da çok fazla zaman ve maddiyat gerektirmemesidir. Kısacası sosyal medya reklamları ile e-ticaret işinizi büyütebilir, yüksek cirolar elde edebilirsiniz. İşte, e-ticaret ve sosyal medya reklamları hakkında bilmeniz gerekenler…

E-Ticaret Siteleri İçin Sosyal Medya Reklamlarının Önemi Nedir?

E-ticaret ve sosyal medya reklamları, dijital dünyada var olmak isteyen herhangi bir şirketin pazarlama stratejisinde önemlidir. E-ticaret için sosyal medya platformlarında ideal bir strateji benimsemek, marka bilinirliği oluşturabilmenize, müşterilerle iletişim kurmanıza ve online mağazanız için daha fazla satış elde etmenize yardımcı olabilir.

Pazarlamacılar, son dönemlerde e-ticaret müşterileri ile etkileşimde kalmak ve bağlantı kurmak için sosyal platformları kullanıyor. Ve bunun iyi bir nedeni var. Giderek daha fazla internet kullanıcısı online alışveriş yapıyor ve markaları araştırmak için sosyal medyayı tercih ediyor. Bir sosyal medya e-ticaret stratejisi, e-ticaret işinizi büyütebilmeniz için uygulayabileceğiniz pek çok taktiği içerir. Bunlar arasında sosyal medya reklamları da yer almaktadır. Bu dijital reklamlar, satış rakamlarınızı çoğaltmanıza yardımcı olurken, diğer yandan marka bilinirliğini artırma konusunda da destek olmaktadır.

Sosyal Medya Reklamlarının E-Ticaret Sitelerine Faydaları

Markanızı, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi sosyal medya reklamları ile tanıtmak, birçok açıdan avantaj sunar. Bunlardan en önemlileri:

Marka Bilinirliği Artar

E-ticaret ve sosyal medya reklamları konusunda marka bilinirliğini artırmak mümkündür. Sosyal medyanın düzenli kullanımının e-ticaret işinize yarar sağlayacağına ve reklamlar yardımı ile daha geniş bir kitle oluşturmanıza olanak sağlayacağına şüphe yok. Sosyal medya reklamları, dijital dünyadaki görünürlüğünüzü daha da artırmak için kullanabileceğiniz en verimli dijital pazarlama yöntemlerinden biri olarak biliniyor. Sağlam bir sosyal medya kampanya stratejisi uygulayarak marka bilinirliğini artırabilirsiniz. Bunun nedeni, daha geniş bir hedef kitleyle etkileşim kurmanızdır. Ek olarak; marka ve ürünlerinizle ilgilenebilecek daha çok kişiye ulaşmak, sosyal medya reklamları ile mümkündür. Bu da tam olarak daha fazla satış rakamı demektir.

Satış Rakamları Yükselir

e -ticaret ve sosyal medya reklamları

E-ticaret ve sosyal medya reklamları söz konusu olduğunda satış rakamlarının artması çok yüksek ihtimaldir. Fakat bunun doğru bir şekilde yapılması ve kampanyanın ilgi çekici olması önemli bir detaydır. Müşterilerinizin sosyal medyada hesabınızla nasıl etkileşime girdiği, satın alma tercihlerinde bir faktör olabilir.

Bu nedenle, potansiyel müşterilerin ilgisini çekmek adına sosyal medya reklamlarınızda doğru adımlar atmalısınız. Hedef kitlenizin dikkatini çekebilecek doğru reklam kampanyaları düzenlediğiniz taktirde, satış rakamlarınız bundan olumlu anlamda etkilenecektir.

Web Sitesi Trafiğini Artar

Markanızın müşterilerinizde ilk izlenimini yaratan sitenizdir. Bu nedenle, sosyal medyada yayınladığınız her şey doğrudan sitenizle ilgili olmalıdır. Sosyal medya reklamları için de bu durum geçerlidir. Reklamlar aracılığı ile daha fazla kullanıcıya markanızı tanıtırsınız. Sitenize trafik göndermek için sosyal medya reklamlarınızda eğitici, bilgilendirici ve tanıtıcı içerikler oluşturmanız gerektiğini unutmamalısınız.

0 Comments
19

Sosyal Ağ Sitelerinde Reklam Uygulamaları

Teknolojinin ve sosyal ağ sitelerinin hızlı gelişimi sayesinde sosyal ağ sitelerinde karşılaşılan reklamlar günden güne artmaktadır. Hedef kitlelere hitap eden, ihtiyaç duyulan alanlarda reklam sunan bu uygulama gelişimleri sayesinde kişiler herhangi bir çevrimiçi platformda gezinirken önceden satın aldıkları ya da satın almak için arattıkları ürünler onlara sunularak ilgi çekici şekilde tanıtılır. Bunlara ek olarak gezilen ürünler ve satın alınmasa dahi incelenen ürünler hafızaya kaydedilerek sosyal ağ sitelerince yeniden alıcılara ulaştırılır. Günümüzde sosyal ağlar üzerinden yürütülen bu reklamlar, alıcıların ürünlere ve hizmetlere daha rahat şekilde ulaşabilmesini sağlar ve çok daha kısa sürede hedef kitlenin ürünleri görebilmesine olanak tanır.

Sosyal Ağ Sitelerinde Reklam Uygulamaları Neden Önemlidir?

Günümüzde küçüklerden büyüklere kadar herkes gününün büyük bir çoğunluğunu sosyal ağ sitelerinde geçirmektedir. Yalnızca sosyal medya siteleri ile de sınırlı kalmayan bu çevrimiçi macera ayrıca pek çok çevrimiçi internet sitesinin ve alışveriş mecrasının da gezilmesi ile devam etmektedir. Artık market alışverişinden giyime, elektronikten kozmetiğe kadar pek çok alanda yapılan alışverişler online platformlar üzerinden sağlanabilir. Bu nedenle de gerçekleştirilen alışverişlerin artması adına pek çok marka kendi tanıtım ve reklamını sosyal ağ sitelerine vererek hedef kitleye kolay şekilde ulaşabilme kapasitesini arttırır.

Sosyal ağ sitelerindeki reklam uygulamaları ile daha önceden yapılan alışverişler ve aratılan ürünler doğrultusunda reklamlar hedef kitleye daha kolay şekilde yönlendirilir. Bunu yapan ise doğrudan sistemin kendisidir. Bu nedenle de markaların ya da firma sahiplerinin hedef kitleleri bulması ve onlara reklam sunması gerekmez. Sosyal ağ siteleri kendileri hedef kitleye kolay şekilde ulaşarak reklamları sunar ve satın alma işlemlerinin hız kazanmasına yardımcı olur.

Sosyal Ağ Siteleri Öncesinde ve Sonrasında Reklamlar

sosyal ağ sitelerinde reklam uygulamaları

Günümüzde her ne kadar internet reklamları popüler ve sık kullanılır hale gelmiş olsa da öncelerde reklamların daha çok broşürler, panolar ve televizyon reklamları ile iletilmesi mümkündü. Bu reklamlar ise hem basım, sergilenme ve benzeri masrafları içeriyordu hem de hedef kitlenin o anda istediği ürünü veya broşürü eline alarak görmesi ya da televizyondaki reklamı izlemesi ve sonrasında ürünü satın almak amacı ile satılan alana gitmesi gerekiyordu.

Çevrimiçi platformlar ve reklamlar

Şimdilerde ürünlerin çevrimiçi platformlar üzerinden satılması ve reklamlarının da yine çevrimiçi platformlar üzerinden yapılması, ürünlere ulaşılabilirliği kolay hale getirdi. Bu yüzden de satın alınacak ürünlerin hedef kitleye ulaşması ve hedef kitlenin ürünleri daha rahat şekilde satın alabilmesi, sosyal ağ sitelerinde reklam uygulamaları sayesinde kolaylaşmış oldu.

Uygulanan reklamlar, sosyal ağ siteleri içerisinde gerçekleştirilen ürün aramalarına ve gezilen ürünlerin geçmişine göre belirlenen bir kriter içerisinde kullanıcılara sunulur. Bu durum hem alıcılar hem de satıcılar açısından avantajlıdır. Alıcılar, ilgilendikleri ve gereksinim duydukları ürünü daha kolay elde etmiş olurlar. Satıcılar ise satış sürecini daha zahmetsiz ve hızlı şekilde tamamlarlar.

0 Comments
21

Tüketici Tercihinde Sosyal Medya Reklamlarının Etkisi

İnsanların vakit geçirmek için sıklıkla kullandığı sosyal medya firmalar açısından ciddi bir pazar olarak görülmektedir. Günümüzde kullanımı milyarları bulan bu sosyal medya platformlarında firmalar çok ciddi avantajlar elde edebilmektedir. Her ne kadar kişiler açısından eğlence aracı olarak görülse de bu alanda yapılan reklamların çok önemli getirileri bulunmaktadır.

Yeni bir iletişim teknolojisi olarak da tanımlanabilecek olan sosyal medya platformları ürün seçimlerinde kişiler üzerinde ciddi etkiler yaratmaktadır. Firmalar kendi ürün ve hizmet tanıtımlarının gerçekleştirildiği reklamlar sayesinde tüketici algısını değiştirebilme gücüne sahiptir. Ancak bu süreçte her türlü sosyal medya reklamının son derece profesyonel bir seviyede gerçekleştirilmesi büyük bir önem taşımaktadır.

Sosyal Medya Reklamlarının Etkileri Nelerdir?

Tüketici tercihinde sosyal medya reklamlarının etkisi incelendiğinde çok farklı davranış değişimleri meydana geldiği gözlemlenebilmektedir. Bu platformların tüketici tercihleri üzerindeki etkileri şu şekilde sıralanabilir:

  • Sosyal medya reklamları bilgi verici reklamlardır. Tüketici bir ürün ve hizmet hakkında detaylı bilgiler edinebilmektedir.
  • Bu platformlarda ki reklamların büyük çoğunluğu eğlenceli ve dikkati çeken reklamlardır.
  • Güvenilirlik hissini en iyi şekilde sunması bu reklamların tüketici algısını değiştirmede önemli bir etkidir.
  • Bir markanın çok yönlü bir şekilde tanıtımını yapabilme imkânı bulması etkiler arasındadır.

Tüm bu faktörler bir araya geldiğinde sosyal medya kullanıcısı reklamlar karşısında ürün hakkında daha net bir karar verebilme imkânı elde etmektedir. Ancak bir sosyal medya kullanıcısının fikrini ve algısını dilediğiniz yönde şekillendirmek sanıldığı kadar kolay değildir. Profesyonel bir sosyal medya ajansı ile çalışmak bu süreçte istenilen hedeflere daha kolay şekilde ulaşabilme imkânı sunmaktadır.

Sosyal Medya Reklamlarında Dijital Ajansların Rolü

Tüketici algısını değiştirebilmek için sosyal meydanının gücünden yararlanmak günümüzde her firmanın önem verdiği bir konudur. Bu süreçte profesyonel reklam ve tanıtım çalışmaları hazırlamak iste dijital ajans olarak hizmet veren kurumların görevleri arasındadır. Profesyonellerin yönettiği bu süreçte firmanın kurumsal imajı üzerinde çok ciddi çalışmalar yapılmaktadır.

Milyarlarca insanın vakit geçirdiği bu ortamda sınırları ortadan kaldırabilmek ve çok geniş kitlelere ulaşabilmek için profesyonel tanıtım çalışmaları gerçekleştirilmelidir. Geleneksel medyanın giderek işlevini yitirmesi ve kişilerin dijitale dönmeye başlaması firmaların da bu süreçte her daim profesyonel sosyal medya ajanslarına gereksinim duymasını sağlamıştır. Instagram, Twitter, Linkedin, Facebook ve YouTube gibi ortamlarda bulunan kişi sayısı düşünüldüğünde Sosyal medya reklamlarının ürün pazarlamasında son derece önemli bir yeri olduğunu söylemek mümkündür.

Reklam ve tanıtım çalışmaları sırasında bir ürünün ya da hizmetin çok yönlü şekilde tanıtılması, tüketicinin dikkatini çekmesi son derece önemlidir. Dikkati çeken bir reklam tüketicide alma hissi oluşturacağından bu çalışmaların yapılmasında gereken her türlü detaya yer verilmesi gerekmektedir. Bu süreçte profesyonellik son derece önemli olup firmaların sosyal medya mecralarında ki imajları konusunda en iyi desteği almaları gereklidir.

0 Comments
45

Sosyal Medya Reklamlarının Pazarlamaya Etkisi

Sosyal medya kullanımının sürekli olarak gelişme göstermesi ve her gün yeni kullanıcıların bu platformlara katılması firmalar açısından önemli bir pazar oluşturmaktadır. Bu dinamik pazarı en iyi şekilde değerlendirmek isteyen firmalar ve ürün satışı gerçekleştiren kişiler sosyal medya üzerinden reklam ve tanıtım çalışması yaptırabilmektedirler.

Sosyal medya mecraları üzerinden yapılan her türlü reklam ve tanıtım çalışması sosyal medya reklamcılığı olarak isimlendirilmektedir. İşletmeler kendi marka değerlerini yükseltebilmek ve bilinirliklerini artırabilmek için bu platformlarda profesyonel reklam yapabilme şansına sahiptirler. Özellikle müşteri portföyünü geliştirmek ve daha geniş bir hedef kitle sayısına ulaşabilmek isteyen firmalar açısından son derece yüksek bir avantaj sağlayan ortamlardır.

Sosyal medya reklamcılığı profesyonellik isteyen bir süreçtir. Bu süreçte dijital ajans ve pazarlama hizmetlerinden yararlanmak süreci daha iyi yönetebilme avantajı sunmaktadır. Çünkü reklamlar yapıldıktan sonra pazarlama stratejinizin sonuçlarını sürekli olarak takip etmeniz gereklidir.

Sosyal Medya Reklamcılığı Nasıl Yapılır?

Sosyal medya reklamlarının pazarlamaya etkisi düşünüldüğünde birçok firmanın kendi sektöründeki rekabet ortamında bu fırsatları çok iyi değerlendirmesi gereklidir. Bu reklam ve tanıtım çalışmalarını yaptırmadan önce şu noktalara önem vermelisiniz:

  • Hedef kitlenizi doğru seçmelisiniz.
  • Hedef kitlenize hitap eden bir reklam hazırlamalısınız.
  • Markanızı en iyi yansıtacak reklam hazırlanması önemlidir.
  • Kalitenizi vurgulamaya özen gösterin.
  • Markanız ile ilgili link ve hashtaglar kullanmaya önem verin.
  • Müşteri gözünde ki değerinizi artıracak detayları ön plana çıkarın.
  • Reklam görsellerinin kaliteli olduğundan emin olun.

Tüm bu detaylar oldukça titizlik gerektirmektedir. Bu durum da profesyonel sosyal medya ajansı ile çalışmanızı gerekli hale getirmektedir. Dijital evrende daha iyi rekabet edebilmek ve hedef kitlenizde bir marka bilinci yaratabilmek için sosyal medya reklamlarının gücünü her zaman dikkate almanız gereklidir. İnstagram, Facebook, Linkedin, Twitter gibi sosyal mecralarda işletmenizi ve hizmetlerinizi daha iyi tanıtabilme imkanı sunulmaktadır.

Sosyal Medya Reklamları Pazarlamanızı Nasıl Etkiler?

Sosyal medya reklamları her bakımdan pazarlama sürecinin en önemli kısmını oluşturmaktadır. Bu süreçte hedef kitle analizini doğru bir şekilde gerçekleştirdiğinizde çok daha hesaplı bir reklam çalışması yapabilirsiniz. Tek bir reklam ile hem yurt içi hem de yurt dışında yaşayan birçok kişiye kolayca ulaşabilme imkanı elde edebilirsiniz.

Dijital sosyal ağlarda yapılan reklamlar sayesinde kolay erişilebilir bir firma imajı yaratabilirsiniz. Çok hızlı bir şekilde marka bilinirliğinizin yayılması sağlanır. Düşük maliyetli olması en önemli avantajıdır ve ölçülebilir çalışmalardır. Sürekli olarak kontrol edilebilir ve yenilebilir reklamlardır. Bir hedef kitle yaratmak çok kolaydır. Aynı zamanda reklamlarınız için yaş, bölge, ülke ayrımlarına özen gösterebilirsiniz.

Sosyal medya üzerinden reklam yayınlamak pazarlama sürecinizi her bakımdan olumlu etkileyen işlemlerdir. Bu süreçte dijitalleşmenin gereklerinden biri olan bu reklamlar için profesyonel sosyal medya yönetimi hizmeti almanız büyük bir önem taşımaktadır.

0 Comments
43
  • 1
  • 2
Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp