0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansMetaverseSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Kripto Cüzdanlar ve Sosyal Medya

Baylan Ajans 0 Comments
132

Kripto Cüzdanlar ve Sosyal Medya

Kripto borsası gün geçtikçe dünya genelinde daha popüler hale gelmeye başladı. Başlangıçta birçok şirketin ve kuruluşun şüpheyle yaklaştığı kripto para borsası, günümüzde futbol kulüpleri ve birçok sektör tarafından tanınır bir hale geldi. Şimdi ise sosyal medya kuruluşları kripto piyasası ile ilgili yeni düzenlemelere adım atıyor. İnternette kripto cüzdanlar ve sosyal medya ilişkisi tartışılıyor. Sosyal medyada kripto cüzdanlarla ilgili ilk adımlar Facebook, Twitter ve WhatsApp gibi büyük kuruluşlar tarafından atıldı. Facebook, geçtiğimiz yıl Novi adını verdiği dijital cüzdanının tanıtımını yaparak kripto piyasasına adım attığının sinyallerini verdi. Novi’nin yakın zamanda kullanıcılara NFT desteği veren kripto cüzdanlardan biri olarak hizmet vereceği konuşuluyor. Novi, şimdilik sadece Facebook’ta, şimdiki ismiyle Meta’da, belirli pilot bölgelerde hizmet veriyor. Yakın zamanda ise kripto cüzdan olarak tüm Meta kullanıcılarına hizmet verecek.

Facebook’tan sonra Twitter da bir açıklama yaparak Bitcoin borsası kuracaklarını duyurdu. Twitter’dan yapılan açıklamalara göre, bu borsanın işlem göreceği platformun kuruluş çalışmalarına başlandı. Twitter’ın bu haberinden sonra WhatsApp’a da kripto cüzdan özelliği geleceği konuşulmaya başlandı. Facebook’un yeni cüzdanı Novi’yi WhatsApp’a entegre edeceği düşünülüyor. Facebook’un kripto cüzdanı, WhatsApp’a entegre edilirse, kullanıcılar birbirlerine kripto para gönderebilecekler. Böylelikle kullanıcılar kendi aralarında güvenli ve hızlı bir şekilde kripto işlem yapabilecekler.

Sosyal Medya ve Kripto Para

Sosyal medya, günümüzde tüm sektörleri ve endüstrileri etkilemeye devam ediyor. Bu endüstrilerden biri ise, kripto para borsası ve blok zinciri teknolojisi. Kripto para, gelişimini, büyümesini ve popüler hale gelmesini bir anlamda sosyal medyaya borçlu. Dijital para birimi, ilk ortaya çıktığı zamanlardan bu yana, internette sosyal medya platformlarında en çok haber olan konu oldu. Sosyal medya ve kripto para ilişkisi, gelişmeye devam ederek birbirlerini etkileyen bir ilişkiye dönüştü. Sosyal medya ile kripto para borsası arasındaki bu ilişki, 2022 yılında da gelişmeye devam ediyor.

Kripto Cüzdanlar ve Sosyal Medya

Kripto para, internette sosyal forumlarda ve Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medya hesaplarında trend olmaya devam ediyor. İnsanların çoğu günümüzde haber almak için sadece sosyal medya hesaplarını kullanıyor. Kripto paranın günümüzde popülerliğini korumasının temel nedeni sosyal medyanın bir haber alma kaynağı olmasına bağlanıyor.

Sosyal medyanın haber alma kaynağına dönüşmesi, dijital paraların büyümesine ve popülerliğini korumasına yol açıyor. Dijital pazarlamada bu durum, uzun zamandır bilinen bir gerçekti. Kripto cüzdanlar ve sosyal medya ile ilgili yeni haber ise, sosyal medyada ilerleyen zamanlarda dijital para kullanmaya başlanacak olması…

Facebook’ta her geçen gün yeni bir kripto haberi yayınlanıyor. Ayda yaklaşık iki milyar kişinin aktif olarak kullandığı Facebook, yakın zamanda kripto paraların aktif kullanıldığı bir platforma dönüşebilir. Bu durum, dijital paraların değerlerinde dalgalanmalara yol açabilir. Dünya genelinde Facebook’ta dijital para kullanımına geçilmesiyle birlikte, dijital paralar sabit bir değer de kazanabilir.

1758 Views
Sosyal Medyada Marka YönetimiÖncekiSosyal Medyada Marka YönetimiTemmuz 16, 2022
Sosyal Mecralarda Repütasyon YönetimiTemmuz 22, 2022Sosyal Mecralarda Repütasyon YönetimiSonraki

Related Posts

Dijital AjansDijital PazarlamaTeknoloji Haberleri

İşletmelerin Dijital Fonksiyonlarının Dönüşümü

Dijital dönüşüm konusundaki önceki yazıları zaten okuduysanız, konunun...

Baylan Ajans Aralık 7, 2021
Dijital AjansDijital Pazarlamaİçerik PazarlamaTeknoloji Haberleri

Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik Temsili

Değerleri, duyguları ve arzuları olan belirli bir kişi olarak şirket mi? Çoğu...

Baylan Ajans Kasım 16, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 17
  • Dijital Ajans 85
  • Dijital Pazarlama 112
  • Dijital PR 69
  • E-Posta Pazarlama 10
  • E-Ticaret 17
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 33
  • Metaverse 9
  • SEM 13
  • SEO 19
  • Sosyal Medya 94
  • Sosyal Medya Ajansı 66
  • Teknoloji Haberleri 106
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 7
En Güncel İçerikler
  • İçerik Pazarlaması (Content Marketing) Nedir?
    İçerik Pazarlaması (Content Marketing) Nedir?
    İçerik Pazarlaması İçerik pazarlaması,...
  • Z Kuşağının Sosyal Medya Kimliği ve Kullanımı
    Z Kuşağının Sosyal Medya Kimliği ve Kullanımı
    Z Kuşağının Sosyal Medya Kimliği ve...
  • Türkiye’nin en etkili 5 Influencer’ı
    Türkiye’nin en etkili 5 Influencer’ı
    Türkiye’nin en etkili 5 Influencer’ıPopüler...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: +90 542 319 03 80
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp