Google ticareti her geçen gün biraz daha zorlaşıyor. Google kullanıcıları bu bedellerin hızlı bir şekilde artmasından endişeli ve bu durumdan şikayetçi. Danışmanlar bu konu hakkında biraz düşündükten sonra Google yatırımcıları için bazı püf noktaları bulmayı başardılar.
Google masrafları düşürülebilir, bunu sağlamak için yapılması gerekenler çok basit. İnternetin ticari yönüyle ilk defa tanışanlar için bu masraflar hem şaşırtıcı hem de ilgi çekicidir. Reklam verenler bu masrafları karşılamaya istekli olmasalar da Google’ın gücünü fark ettiklerinde gönüllü olarak reklam verebilirler. Diğer yandan ikinci bir tercih olarak SEO çalışmaları ile web site trafiğini arttırmak; Google organik ziyaretçiler için iyi bir alternatiftir.
GOOGLE REKLAM MASRAFLARINI YÜZDE DOKSAN KADAR DÜŞÜRME
Google reklam maliyetinizi düşürmek için fazlaca çözüm var. Biraz zaman ve enerji ayırarak reklam maliyetlerinizi 1/10’lara kadar düşürebilirsiniz.
- Google Kalite Puanı ile reklam maliyeti düşürme. Kalite puanları sayfanızın açılışı, etiketleri, reklamları baz alarak elde edilen bir tahmindir. Kaliteli sayfalar daha iyi avantajlı tekliflerden yararlanabilir. Kalite puanı 1 ve 10 arasında verilir. 1 en düşük 10 ise en iyi kaliteyi gösterir. Sayfanızın puanını buradan kontrol edebilirsiniz. Eğer 7 ve 10 arasında bir yerdeyseniz reklam maliyetinizi düşürmenizde bir sakınca yok.
- Reklamlarınızı Analiz Edin. Çoğu insan reklamların gücünü hafife alır. Ancak reklamlar insanların sizin ilişik olduğunuz başka şeyleri görmesinin bir yoludur Sayfanız da gösterilen reklamları test ederek ve birbirine karşı kıyaslayarak hangilerinin sayfanız için faydalı hangilerinin faydasız olduğunu ayırabilirsiniz. Reklamlarınızı yöneterek site gelirlerinizi kademeli olarak yükseltmek artık elinizde
- Yeni Anahtar Kelimeler Ekleyin. Sayfanızı özelleştirmek için kelime araçları kullanmak her zaman faydalıdır. Arama terimleri raporları sadece olumsuz kelimeleri bulmak için değil hitleri, sayfanıza uygun kelimeleri bulmak için de benzersiz fırsatlar sunar. Örneğin son bir ay içinde tek tıklama ile, gösterimi olan, satışı yüksek ürün ve hizmetlerle alakalı bir anahtar kelime iyi bir öncüldür.
- Hedeflemeyi Doğru Yapın: Reklamları yönetirken doğru kitleyi seçmek önemli, fuarlar, yayıncılar veya rakipleriniz hedef kaynağınız olabilir. Reklam verme her zaman daha çok reklam verme davranışını beraberinde getirir. Bu durumun kaynağı rakipler arasında ki mücadeleyle özetlenebilir. Firmalar reklam vermeyi bir alışkanlık haline getirirse reklam piyasası sürekli yükselmeye devam edecektir.
- Açılış Sayfası Optimizasyonu: Örneğin bir sanal mağazanız var ve her gün 50 kişi de 1 kişi buradan bir ürün satın alıyor. Sizin hedefiniz 50 de 2 olacağı için reklam vermeye başlayabilirsiniz. Bunun yerine açılış sayfanızı optimize ederek dönüşüm testi oranıyla sayfa dönüşümünüzü gerçekleştirebilirsiniz.
- Ürünler ve Anahtar Kelimeler Eşleşmeleri: Ürünleri ve sayfanız da bulunan içeriği tam olarak ifade etmeniz önemlidir. Örneğin siyah deri bir çanta satıyorsunuz harika bir görseliniz var ama metniniz yoksa kampanyanız başarısız olur. Çünkü Google görselleri değil yazıları tarayabilir.
Reklam giderlerini düşürmek için pek çok SEO optimizasyonu 90%’ a varan tasarruf sağlayabilir. Size özel tekliflerimizden yaralanarak Google adwords giderlerinizi kalıcı olarak düşürebilirsiniz.
Related Posts
Kurumsal Kimlik Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Kurumsal kimlik nedir? Nasıl oluşturulur? Kurumsal kimlik...
Dijital Pazarlamada Planlama ve Optimizasyon
İnternetten yapılan reklam ve satış faaliyetlerinin tümünü kapsayan dijital...