0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital PazarlamaDijital PRSEMSEOSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Sosyal Medyada Marka Temsili

Baylan Ajans 0 Comments
35

Sosyal medya, orijinal birçok iletişimin temel mantığını alt üst etti. Markalar, yalnızca yayın yapma değil, aynı zamanda topluluklarını sosyal medyada dinleme ve onlarla etkileşim kurma zorluğuyla karşı karşıya. Gerçek markalar, Sevgililer Günü gönderileri ve çok sayıda beğeniyle değil, yaratma ve küratörlüğün, diyalogun ve nihayetinde bir gönderinin altındaki yorumların bir karışımıyla yaratılır. Şirketler aktif olarak sosyal medyaya dahil olmalı ve etkileşimlerin bir parçası olmalıdır.

Daha az gönder, daha çok dinle

Bu zaman alıcıdır ve taahhüt gerektirir. Ancak hayranları coşkulu marka elçilerinden oluşan bir topluluğa dönüştürmeyi başarırsanız, birçok kez kazanırsınız. Sadık müşteriler, ağızdan ağıza pazarlama ve hedef kitleye doğrudan bir hat ile daha fazla kazanılabilir. Bu nedenle topluluk oluşturma, önde gelen pazarlamacılar tarafından haklı olarak sosyal medyanın kutsal kâsesi olarak görülüyor. Ancak, birçok reklamveren buna gerekli parayı yatırmaya hazır değildir. Çünkü topluluk oluşturmayı şu anda işleri olarak görmüyorlar. Ama renkli kampanyalara gereğinden fazla önem veriyorlar. Ve asıl sorun bu. Sosyal dinleme, şu anda kampanyalar için hangi yaratıcı yolun kullanılacağına karar vermek için muhtemelen en iyi ve en güçlü araçtır.

Başarıyı farklı ölçün

Geçmişte, her şey erişim ve beğeniler oluşturmakla ilgiliydi. Sosyal medya platformlarının kendileri artık bu ölçümleri sorguluyor – örneğin, Instagram şu anda beğeniler gösterilmediğinde ne olduğunu test ederken. Bu, soruları gündeme getiriyor ve yeni bir KPI: Etkileşim üzerindeki perdeyi açıyor. Instagram’daki hikaye modu şu anda markalar için hassas bir sismograf olup, şirketlerin kullanıcılarda neyin iyi gittiğini bulmalarına yardımcı oluyor. Örneğin, hikaye sadece geçiyor mu (hikaye tamamlama) veya kullanıcı oy vererek, kaydırarak veya yanıtlayarak hikayeyle etkileşime giriyor mu? Instagram bazen satın alma deneyimini defalarca duygusallaştırıyor ve müşterinin markaya olan bağlılığını güçlendiriyor. Bu anlamda başarı artık eski erişim raporlarında ifade edilemez. Burayı yakından gözlemleyen ve dinleyen herkes neyin nihayetinde başarılı olup neyin olmadığını bilir.

Sosyal medya pazarlamasının üç R’si

Markalarla ilgili asıl sorun, genellikle sosyal medyada markalaşmanın geleneksel anlamda işe yaramaması, ancak gerekli taahhüdü öncelikle ürünleri aracılığıyla sağlayabilmesidir. Bu nedenle, sosyal medya için içerik oluşturmaya gelince, markalar bir erişim, yanıt ve alaka düzeyi matrisi düşünmeye devam etmelidir. Rezonans, gönderinin beğenilebilirliği, temel işle olan ilişkinin alaka düzeyi ve klasik erişime ulaşması anlamına gelir.

sosyal medyada marka temsili

İçerik daha sonra, bu üç kategoriden ikisindeki gönderilerin her zaman iyi performans gösterecek ve bu dönüşümlü olarak gerçekleşecek şekilde tasarlanmalıdır.

Örneğin, yerleşik Alman otomotiv gruplarının sosyal medyada nasıl etkileşime girdiğine bakarsanız, #carporn dışında ürün hakkında nispeten az şey öğreneceksiniz. Sadece arkadan, yandan, önden arabalar var. Bu kadar. Bu, çok fazla erişim ve yanıt sağlar, ancak ürünün ana özellikleriyle çok az ilgisi vardır. Klasik Sevgililer Günü gönderilerinde de durum aynı. Ancak Alman arabalarını gerçekten farklı kılan şey mühendislik sanatıdır.

529 Views
Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik TemsiliÖncekiDijital Ajans ile Kurumsal Kimlik TemsiliKasım 16, 2021
Dijital Reklam AlanlarıKasım 22, 2021Dijital Reklam AlanlarıSonraki

Related Posts

Arama MotorlarıDijital AjansDijital PazarlamaDijital PRE-Posta PazarlamaE-TicaretGoogle AdsGrafik Tasarımİçerik PazarlamaSEMSEOSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji HaberleriUçtan Uca PazarlamaVideo / FotoğrafçılıkWeb Tasarım

Baylan Ajans ve Hizmet Alanları

İşletmenizin online dünyada etkinliğini artırmak, daha fazla müşteri edinmek...

Baylan Ajans Ekim 25, 2021
Dijital Pazarlamaİçerik PazarlamaSosyal MedyaTeknoloji Haberleri

Markanız Hangi Sosyal Medya Mecralarında Yer Almalı?

Sosyal medyanın dijital pazarlamanın en önemli aracı olması birçok...

Baylan Ajans Kasım 2, 2020

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp