0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital Pazarlamaİçerik PazarlamaTeknoloji Haberleri

Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik Temsili

Baylan Ajans 0 Comments
30

Değerleri, duyguları ve arzuları olan belirli bir kişi olarak şirket mi? Çoğu şirket için bu, her şirketin temelde zaten bir kurumsal kimliğe sahip olmasına rağmen, belirli bir yeniden düşünmeyi gerektirir. Bilinçli veya bilinçsiz olarak her şirket belli bir şekilde iletişim kurar ve böylece belli bir dış etki yaratır. Bu imajı şansa bırakmak mı yoksa daha doğrusu kendi kurumsal imajı üzerinde aktif olarak çalışmak mı isteyebileceği şüphelidir.

Bir şirketin kendi imajının dışarıya yansıtılabilmesi için, kurumsal kimliğin bir parçası olarak, yol gösterici bir ilke ve davranış kuralları önceden tanımlanmıştır. Bu, iletişim ve eylemin stratejik yön, konumlandırma ve kurumsal hedeflerle uyumlu olmasını sağlar. O zaman, bireysel hedefleri, bunlara dayalı olarak uygun önlemlerin alınabileceği şekilde formüle etmek önemlidir.

En iyi senaryoda, strateji, tasarım ve iletişim el ele gider, böylece hem iç hem de dış taraflar şirket yönetimine en iyi şekilde entegre olur. Önemli olan her zaman şirket olarak kim olmak istediğiniz, neyi temsil ettiğiniz ve bir bütün olarak hangi değerleri temsil ettiğinizdir. Bu sadece uzun vadede marka tutarlılığı yaratmakla kalmaz, ayrıca kendi ürün ve hizmetlerinizin kabulünü önemli ölçüde artırır. Günün sonunda, profesyonel bir kurumsal kimliğe sahip olan müşteri, emin ellerde olma hissine sahip olanı satın almaya karar verir.

Hangi önlemler kurumsal kimliğin bir parçasıdır?

Kurumsal kimliğin ölçüleri çeşitlidir ve tanımına göre değişiklik gösterebilir. Bununla birlikte, temel olarak, aşağıdaki alanların merkezi olduğu kanıtlanmıştır:

  • Kurumsal tasarım
  • Kurumsal iletişim
  • Kurumsal davranış

Kurumsal tasarım örneği tipografi, logo ve kartvizit için bir şirketin görsel görünüm ilgilidir. Ancak burada bir web sitesi, iş elbisesi veya işyerinden de bahsedilebilir.

Kurumsal iletişim alanında ise, farklı çıkar gruplarına sahip bir şirketin iletişim yöntemlerine giderek daha fazla odaklanılmaktadır. Bu, hem iç iletişim önlemlerini (şirket üyeleri) hem de dış iletişimi (kamuya açık) içerir. Buradaki nihai amaç, bir şirketin tüm paydaşlarına hitap etmek ve onları tematik olarak dikkate almaktır.

Bunlar, özellikle, diğer çıkar gruplarıyla birlikte kurumsal davranışın temel kaynağını oluşturan bir şirketin çalışanlarını içerir. Odak noktası, bir şirketin değerlerine ve hedeflerine de uyarlanabilen, şirkete dahil olan herkesin davranışıdır.

dijital ajans

Tüm alanlar birlikte, bir şirketin diğer rakiplerinden ve sağlayıcılardan farklı olmasını sağlayan benzersiz kimlik karışımını oluşturur. Tasarım, iletişim ve davranış etkileşiminde, uzun vadede kurumsal bir ses (akustik) ve kurumsal bir koku (koku alma) da içerebilen bireysel bir kurum kültürü yaratılır. Burada kurumsal kimliğin de önemli olduğu ortaya çıkıyor: Potansiyel müşterilere, müşteri yolculuklarında tüm temas noktalarında onlara eşlik eden net ve sürekli bir kurumsal kimlik sağlamak.

Logo, kurumsal kimliğin merkezi unsurudur. Bu nedenle özellikle özlü olmalı, belirli bir özgünlüğe sahip olmalı ve güçlü bir tanınma değerine sahip olmalıdır. Bir logo, grafik, renk ve tipografi olmak üzere üç temel öğeden oluşur.

574 Views
Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak SEOÖncekiDijital Pazarlama Stratejisi Olarak SEOEkim 28, 2021
Sosyal Medyada Marka TemsiliKasım 19, 2021Sosyal Medyada Marka TemsiliSonraki

Related Posts

Dijital PazarlamaSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji HaberleriUçtan Uca Pazarlama

Dijital Nesil ve Pazarlama Stratejileri

Markayı, ürün ve hizmetleri daha geniş kitlelere ulaştırmak için yapılan...

Baylan Ajans Ocak 6, 2022
Dijital AjansGoogle AdsSosyal MedyaSosyal Medya Ajansı

Sektörel Bazda Sosyal Medya Kullanımı

Sosyal ağlar çoğu şirket için çevrimiçi pazarlamada merkezi bir rol...

Baylan Ajans Kasım 25, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp