0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital Pazarlamaİçerik PazarlamaTeknoloji Haberleri

Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak SEO

Baylan Ajans 0 Comments
29

Her geçen gün artan teknolojik gelişmeler sayesinde işletmeler, işlerinin çoğunu internet ortamına taşımaya başlamıştır. Firmaların çoğu dijital ortamda daha çok pazarlama stratejisi yapmaya başlamıştır. Endüstrinin de her geçen gün dijital ortama taşınmasından dolayı işletmeler için arama motorlarında istedikleri kelimelerin en başta çıkması daha önemli bir hale gelmiştir.

İşletmelerin dijital ortamın merkezi olarak tanımlanacak arama motorunda, sektörlerini ilgilendiren kelimelerin en başlarda çıkması, diğer işletmelerle rekabet içerisine girmelerini sağlayan bir strateji haline dönüşmüştür. Bu stratejiyle beraber şirketin sektör ile ilgili kelimelerde en başlarda yer alması daha çok ziyaretçi ve müşteri çekilmesini sağlamıştır.

SEO’nun Dijital Pazarlamadaki Önemi

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) çalışması, sosyal mecrada sektörle alakalı aramalarda daha fazla görünür olmayı sağlayan çalışmaların ve tanıtımların bir bütünüdür. Sonuca varılması için gerekli olan tüm işlemler aynı zamanda bir tavsiye etme ve referans gösterme niteliği taşımaktadır. Bundan dolayı SEO sonucu için yapılan çalışmaların tamamı, şirketin bir reklamı veya tanıtımı niteliğindedir.

Hedef kitle tarafından fark edilmeyi sağlayan bu strateji, markanın Yahoo, Yandex veya Google gibi arama motorlarında en üst sırada yer almasını sağlayacaktır. Firma optimize olduğu zaman arama motorunda ilk başlarda çıkmaya başlayacaktır. Bu sayede ise daha fazla insan siteyi ziyaret edecek ve ürün veya hizmetler hakkında uluslararası bir tanınırlık kazanılmış olacaktır. Bu durum ise satış hacminin artmasına neden olarak yüksek kar getirmekle beraber uzun vadeli bir çözümü de beraberinde getirecektir.

Geleneksel yöntemlerle yapılan reklamı gören bir müşteri, yalnızca mağazaya gelerek alım yaptığı zaman firmayı veya markayı fark edebilir. Ancak dijital pazarlama stratejisinde kazanç sağlamak yalnızca ürünün satışından gerçekleşmeyeceği gibi; ürüne tıklanma, beğenilme, okunma, paylaşılma veya izlenme gibi sayılarla da anlık geri bildirimlerin gelmesi kazanç sağlamak açısından son derece önemlidir. Bunun yanı sıra internet sitesine tıklayan kişilerin yaşları, cinsiyetleri, internet sitesini ne kadar süre ziyaret ettiği ve bu ziyareti tamamladığı gibi veriler, hedef kitlenin net olarak belirlenmesine yardımcı olmaktadır.

SEO Neden Önemli?

Her geçen gün marka sayısının çoğalması, rekabet koşullarının artması ve hedef kitlenin sosyal ortamları daha aktif kullanmasıyla, tüketicilerin alışkanlıkları ve tercihleri konusunda değişiklik yaratmıştır. Tüketicilerin değişen alışkanlıklarından dolayı firmalar, kullanıcıya ulaşan en etkili ve hızlı olan dijital pazarlama stratejisi ile ilgilenmeye başlamışlardır.

Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak SEO

Dijital pazarlama stratejisi, internet sitesini diğer sitelerden daha önce çıkaracak ve hedef kitleyi yakalamayı sağlayacaktır. Tüketiciler arama yaptığı esnada ön sıralarda çıkmak, ilgili sektörün bilinirliğini artırarak yeni hedef kitlelere ulaşılmasına yardımcı olacaktır. Doğru ve düzenli bir şekilde yapılan SEO çalışmasıyla, ilgili sektör için kalıcı ve doğrudan bir ulaşılabilirlik sağlanacaktır. SEO sayesinde maddi yatırımlarla elde edilebilecek değerler daha düşük maliyetlerle elde edilebilecektir.

510 Views
Baylan Ajans ve Hizmet AlanlarıÖncekiBaylan Ajans ve Hizmet AlanlarıEkim 25, 2021
Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik TemsiliKasım 16, 2021Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik TemsiliSonraki

Related Posts

Dijital AjansSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji HaberleriUçtan Uca Pazarlama

Sosyal Medya Endüstrisi Nedir?

Sosyal medya, insanların en önemli gereksinimlerinden biri olan haber alma ve...

Baylan Ajans Ekim 16, 2021
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRİçerik PazarlamaSEOTeknoloji Haberleri

Dijital Ajans Nedir? Doğru Dijital Ajans Nasıl Seçilir?

İşletmeler için çok önemli bir yere sahip olan dijital ajanslar, son zamanlar...

Baylan Ajans Eylül 19, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp