0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital Pazarlamaİçerik PazarlamaSosyal Medya

8 Adımda Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Baylan Ajans 0 Comments
44

Dijital dünyanın çok yüksek bir dinamizme sahip olması firmaların ve çeşitli markaların bu sektörde yer edinmek istemesine neden oluyor. Ancak sosyal medya mecralarında bazen markalar ciddi kriz durumları ile karşı karşıya kalabiliyorlar. Böyle durumlarda iyi bir kriz yönetimi büyük önem taşıyor. Başarılı bir sosyal medya kriz yönetimi sayesinde sorunların çözümleri sağlanabiliyor. Krizi yönetmek ve sorunlara şu çözümleri bulabilmek için şu adımları takip edebilirsiniz:

Kriz Planı Oluşturun

Sosyal medya birçok kişinin bulunduğu ortamlardır. Bazen bu ortamlarda çok ciddi sorunlarla karşı karşıya kalabilirsiniz. Böyle durumlarda durumun daha kötüye gitmemesi için mutlaka sosyal medya yönetimi kriz planı oluşturmalısınız.

Krizin Ne Olduğunu Tam Anlayın

Bu süreçte mutlaka krizin ne olduğunu ve kim tarafından çıkarıldığını saptayın. Gerçek nedenleri bilmek sorunu en kısa yoldan çözmenizde size yardımcı olacak bir etkendir. Sosyal medya ajansı desteği alarak bu süreci kolay şekilde çözebilir ve marka imajının zedelenmesinin önüne geçebilirsiniz.

Anlık Müdahale Edin

8 Adımda Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya profilinize ya da paylaşımlarınıza olumsuz ve kötü yorumlar gelmiş ise bu duruma anlık olarak mutlaka yanıt verin. Uzun süre yanıtsız kalan mesajlar sizi daha da zor bir duruma sokabilir. Böyle durumlarda hızlı davranmak hem karşı tarafın hem de diğer kişilerin algısını başka yöne çekmenize yardımcı olacaktır. Bu durum marka itibarı açısından son derece önemli bir konudur.

Yorumları Silme Yoluna Gitmeyin

Hesabınıza yapılan olumsuz yorumları silmemeye özen gösterin. Bu yorumları silmek bir şeylerin üzerini kapatıyor izlenimi yaratabilir. Sosyal medya pazarlaması yapıyorsanız mutlaka olumlu ve olumsuz her yoruma yer vermek durumundasınız. Yorumları silerseniz takipçilerinizi susturma yoluna gidiyormuşsunuz gibi bir izlenim ortaya çıkabilir.

Takipçilerinize Karşı Her Zaman Samimi Olun

Firmanızın samimi olması kişilerin size karşı daha yumuşak bir yaklaşım sergilemesini sağlar. Mesajlara ve yorumlara ılımlı dönüşler sağlayın. Bu dönüşlerde hazır kalıplar kullanmak yerine özgün ve birebir yaklaşımlar sergileyin. Sıcak bir tavırla yaklaşmanız olumsuz etkilerin kırılmasında son derece önemlidir.

Gerekiyorsa Özür Dileyin

Eğer gerçekten hatalı bir durum var ise takipçilerinizden özür dilemekten çekinmeyin. Sosyal medya alanında en hızlı sorun çözücülerden birisi de firmanın ya da markanın hatasını kabul etmesi ve karşı taraftan özür dilemesidir.

Hatalarınızı Telafi Edin

Kriz sonrasında mutlaka karşı tarafın sizden kaynaklı zararının telafi edildiğinden emin olun. İtibarı korumak adına zarar görenin zararını karşılamak markanızın gelecekteki imajı açısından önemli bir detaydır.

Durum Değerlendirmesi Yapın

Son olarak mutlaka durum değerlendirmesi yapmalısınız. Kriz bitti diye düşünmek yerine bu olayın sonuçlarından markanızın nasıl etkilendiğini, başka nedenlerin ortaya çıkıp çıkmayabileceği gibi durumlar üzerinde de düşünmeniz gerekiyor. Durum değerlendirmesi yapmak gelecekte olabilecek kriz durumlarının da ortadan kalkmasını sağlayacaktır.

İstanbul’da sosyal medya ajansı hizmetleri sayesinde kolayca yaşanan ya da yaşanabilecek krizlerin üzerinden gelebilirsiniz.

ajans baylan ajans dijital dijital dönüşüm
1217 Views
Sosyal Medya Ajansı ile Çalışmanız İçin 16 Önemli SebepÖncekiSosyal Medya Ajansı ile Çalışmanız İçin 16 Önemli SebepEkim 19, 2020
Sosyal Medya Pazarlaması Nedir?Ekim 27, 2020Sosyal Medya Pazarlaması Nedir?Sonraki

Related Posts

Dijital AjansDijital Pazarlamaİçerik PazarlamaTeknoloji Haberleri

Dijital Ajans ile Kurumsal Kimlik Temsili

Değerleri, duyguları ve arzuları olan belirli bir kişi olarak şirket mi? Çoğu...

Baylan Ajans Kasım 16, 2021
Dijital AjansSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Sosyal Medya Kullanıcılarının Demografisi

Gün geçtikçe daha da popüler hale gelen sosyal medya neredeyse her yaştan...

Baylan Ajans Ocak 27, 2022

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp