0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri

Baylan Ajans 0 Comments
40

Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri

Bu yazımızda Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri konusunu ele alacağız. Dijital dünya içerisinde etkileşime giren dünya insanları, birbirlerine bağlayan iletişim ve etkileşim araçlarını kullanmaya başladı. Dijital dünyadaki etkileşim ve iletişim olanaklarını en etkin şekilde gelir olarak değerlendirmek isteyen pazarlama yöntemleri de, sosyal medya gibi yeni nesil medya organlarından faydalanmanın yollarını aramaktaydı. Ürün, hizmet ya da markaların uluslararası ölçekte dünyaya kapılarının açılmasını sağlayan bir aracı konumunda görülmekteydi.

Dijital Pazarlama

Geleneksel pazarlama yöntemlerinden farklı olarak internet dünyası üstünden etkili bir şekilde etkileşim imkanı tanıyan dijital pazarlama, internet dünyası üstünden ve dijital ortamda, diğer kullanıcılara sağladığı servisin gücü doğrultusunda gerçekleşen pazarlama faaliyetlerinin genel adıdır. Yöntem çeşitliliği olarak da;

I. Arama Motoru Optimizasyonu olan SEO,

II. Arama Motoru Pazarlaması olan SEM,

III. içerik pazarlaması,

IV. e-mail pazarlama,

V. mobil pazarlama,

VI. görüntülü reklam pazarlaması,

VII. sosyal medya pazarlaması gibi dijital pazarlama yöntemlerini kapsamaktadır.

Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri

Sosyal Medya Pazarlaması ile sunulan hizmet ya da markaların ürünlerinin tanıtımlarına yönelik hayata geçirilen satış ve pazarlama faaliyetleri olarak gösterilmektedir. Gerek sosyal medya platformları gerekse de internet sitelerinin kullanımı ile gerçekleştirilen pazarlama çalışmaları olarak tanımlanmaktadır.

2018 senesi verilerinde, dünya üstünde internet kullanıcısı rakamının dört milyarı geçtiği verisine ulaşılmıştır. Sosyal medya kullananların rakamı da üç buçuk milyara dayanmaktadır.

İnternet paketli GSM şirketlerinin sağladığı ve internetin etkin kullanımı ile rakamın daha da üst boyutlarda olduğu düşünülmektedir. İnternet kullanıcılarının nerede ise günlerinin iki saatten fazla bir süresini sosyal medya ortamında geçirdiği düşünülürse, pazarlama sektöründeki firmaların iştahlarının, bu yeni medya platformları üstüne kaymayarak artmasının nedeni ortaya çıkmaktadır. Ayrıca ülkemizde bu rakam, yedi saati bulmaktadır. Markalar ile pazarlama sektörü paydaşları, yeni medyaya yoğun bir ilgi göstermektedir.

Markanın Sosyal Sesi Yeni Medya

Dünyanın da içinde bulunduğu evren, yüzde doksan altılık bir oranla gözlemleyemediğimiz alan barındırmaktadır. İngiltere merkezli yapılan araştırma, şirketlerin markalarının internet ortamında yüzde doksan altı oranında görülmeme sorunu bulunduğu ortaya çıkmaktadır. Markalar üstüne konuşan ya da yorum üreten yeni medya sakini insanların da, yüzde doksan altı oranında o markaları hiç takip etmediği gibi bir gerçekle karşılaşılmaktadır. Ayrıca sosyal medya içerisinde oluşan eğilim konuları arasında markalar nerede ise yok denecek oranlar ile karşılaşmaktadır.

Yeni medya sayesinde firma ya da markalar, seslerini daha geniş kitlelere duyurabilmektedir. Tanınırlığı ve bilinirliği de artırmaktadır. Geleneksel yöntemler göz önüne alındığında yapılan işlemler, yok denecek kadar az maliyetlerle gerçekleştirilmektedir. Dijital araçların kullanılması sayesinde gerçekleştirilen planlama, zamandan tasarruf yapılmasını da sağlamaktadır.

Hedef kitle ile çok yönlü etkileşime girme imkanı doğurmaktadır. İletişim sayesinde etkileşim de güçlenmektedir. Yeni nesil medya varlıkları ile etkileşim kurulan insanlar, marka ya da ürün ile kolaylıkla buluşabilmektedir. Bu da tüketici sadakati ortaya çıkarmaktadır. Medya ortamında kullanılan samimi dil, sağlıklı etkileşim kurmanın da yolunu açmaktadır.

274 Views
Sosyal Medyada Like/Dislike EtkisiÖncekiSosyal Medyada Like/Dislike EtkisiMayıs 9, 2022
UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?Mayıs 15, 2022UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?Sonraki

Related Posts

Sosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Sosyal Medya Okuryazarlığı

Günümüzde çoğu insan, alışverişten oyun oynamaya, yeni beceriler öğrenmeye,...

Baylan Ajans Eylül 7, 2021
Dijital Pazarlamaİçerik PazarlamaUçtan Uca Pazarlama

Sağlık Alanında Uçtan Uca Pazarlama

Pazarlama alanında niş pazarlama, gerilla pazarlama gibi çok farklı pazarlama...

Baylan Ajans Eylül 27, 2020

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp