0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Arama MotorlarıDijital AjansDijital PRSEMSEOTeknoloji Haberleri

SEO ile Google’da öne çıkmak

Baylan Ajans 0 Comments
61

SEO ile Google’da öne çıkmak

Her işletme, Google arama motoru sonuçlarında ilk sayfada yer almak ister. Ziyaretçi sayısını artırmak isteyen web siteleri için Google’da ilk sayfada yer almak çok önemlidir. Google aramalarda ilk sayfada yer almak isteyen birçok şirket, SEO ajanslarına her yıl yüzbinlerce dolar ödemektedir.

Google aramalarda ilk sıralarda yer almak ne yazık ki sanıldığı kadar kolay bir iş değil. Google’da öne çıkmayı etkileyen birçok faktör var. Bu faktörlerin dışında Google tarafından sık sık güncellenen optimizasyon ayarlarını takip etmek de çok önemli.

2022 yılı için Google arama motoru optimizasyonu, arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanın en iyi yöntemlerinden biri. Arama motoru optimizasyonu ise anahtar kelime, içerik, görseller, bağlantılar ve mobil optimizasyonunu içermektedir. Arama motoru optimizasyonu doğru yapıldığında SEO ile Google’da öne çıkmak oldukça kolay hale gelmektedir.

Anahtar Kelime Optimizasyonu

Anahtar kelime optimizasyonu için yapılması gereken ilk şey, en yüksek arama hacmine sahip kelimeleri seçmektir. Ziyaretçilerin Google’da yaptığı aramalar iki farklı kategoriye ayrılır. Bunlar; özel bir amaca yönelik aramalar ile genel aramalardır. Anahtar kelime optimizasyonu, amaca yönelik aramalarda kullanılan anahtar kelimeleri hedeflemelidir. Örneğin, kaktüs bakımı ile ilgili yapılan bir arama, genel bir aramadır. Notocactus (bir kaktüs türü) bakımı ise amaca yönelik aramadır. İçeriklerde kullanılan anahtar kelimeler ne kadar amaca yönelik ise, Google’da öne çıkmak o kadar mümkün hale gelecektir. Anahtar kelime optimizasyonu için görsellerde de anahtar kelime kullanmak çok önemlidir.

Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?

İçerik Optimizasyonu

İçerik optimizasyonu için yapmanız gereken en önemli şey, içeriğinizi sürekli güncel tutmaktır. Bir web sitesine sürekli yeni içerik eklemek, Google tarafından fark edilir. Web sitenizin sürekli güncellenmesi, arama dizinine eklenmesini sağlayacaktır. Web siteniz sık sık güncellendiğinde, Google web sitenizi aramalarda üst sıralara taşıyacaktır.

İçerik optimizasyonu, web sitenizdeki içeriğin kalitesini artırmakla da ilgilidir. Eski içeriklerinizi faydalı bilgiler ekleyerek zenginleştirmeniz çok önemlidir. Yeni eklenen içeriklerin ise aramalarda sorulan sorulara yanıt verebilmesi gereklidir. İçerik optimizasyonu ile ilgili en önemli konu ise, içeriklerin anahtar kelimelere göre değil, ziyaretçilerin ihtiyaçlarına göre oluşturulması gerektiğidir. İçerikler anahtar kelimelere göre üretilmemeli, mutlaka ziyaretçiler için değerli bilgiler vermelidir.

Bağlantı Optimizasyonu

Bağlantı optimizasyonu, içeriklerinizde kullandığınız bağlantıların optimize edilmesidir. Bunun için yapmanız gereken iki temel adım vardır:

İçeriklerinizde bilgi veren bloglara bağlantı linki verin.

Güçlü ve kurumsal web sitelerinden bağlantılar alın.

Mobil Optimizasyonu

Google, bir web sitesini dizine eklemek için içeriğinizin mobil sürümünü kullanır. Bu yüzden Google’da öne çıkmak için mobil optimizasyonu çok önemlidir. Mobil optimizasyonu yapmadıysanız, bazı aramalarda web siteniz arama motorları tarafından taranamaz. 2022 yılı için uygulamanız gereken mobil optimizasyonu için 2 temel adım vardır:

Mobil sürümünüzde içerik ve görseller yüksek kalitede olmalıdır.

Hem mobil hem de masaüstü sürümüne onay vermeniz gerekmektedir.

457 Views
Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?ÖncekiWeb Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?Mayıs 18, 2022
NFT ve Metaverse ile Çağı YakalamakTemmuz 7, 2022NFT ve Metaverse ile Çağı YakalamakSonraki

Related Posts

Dijital PazarlamaSosyal MedyaTeknoloji Haberleri

Türkiye’de Sosyal Ağların Yeri

Sosyal ağlar kişilerin online platformlar aracılığı ile belli bir amaç...

Baylan Ajans Haziran 21, 2021
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRMetaverseSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

NFT’lerin Sosyal Medyada Kullanımı

NFT’lerin Sosyal Medyada Kullanımı Sosyal medya...

Baylan Ajans Nisan 24, 2022

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 16
  • Dijital Ajans 60
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 63
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 9
  • SEM 13
  • SEO 16
  • Sosyal Medya 86
  • Sosyal Medya Ajansı 50
  • Teknoloji Haberleri 81
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 5
En Güncel İçerikler
  • Metaverse ile yeni bir çağ
    Metaverse ile yeni bir çağ
    Metaverse ile yeni bir çağ Metaverse,...
  • Web Tasarım ve Sosyal Medya İlişkisi
    Web Tasarım ve Sosyal Medya İlişkisi
    Web Tasarım ve Sosyal Medya İlişkisi Ürün...
  • Dijital Pazarlamada 2022 Trendleri
    Dijital Pazarlamada 2022 Trendleri
    Dijital Pazarlamada 2022 Trendleri Pandemi...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp