0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRTeknoloji HaberleriWeb Tasarım

Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?

Baylan Ajans 0 Comments
36

Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?

Bu yazımızda Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı? konusunu ele alacağız. İnternet dünyası içerisinde oluşturulan bir sitenin, şirket yahut ta markayı resmi olarak temsil etmesine yönelik tasarımının gerçekleştirilmesine kurumsal web site tasarımı adı verilmektedir. Marka ya da firma tarafından gerçekleştirilen hizmetlerin tümünü ihtiva etmektedir. Özellikle bu tasarım, bir bütün halinde değerlendirilmek zorundadır. İçermesi gereken ve içerisinde bulunması gereken kalemleri arasında;

I. web sitenin tasarımı,

II. arama motoru optimizasyonu olan SEO stratejileri,

III. açılış yani ana sayfa tasarımları,

IV. kullanıcı deneyimleri,

V. web yazılım altyapısı,

VI. yasal zorunluluklar,

VII. firma yahut ta markanın en doğru şekilde aktarılması, gibi özellikleri de barındırmaktadır.

En yalın ifadesi ile internet tasarımı, yazılımı ile hem dijital pazarlama hem marka algısı oluşturma hem de yasal yönden ortaya çıkan zorunluluklar gibi çok yönlü dikkate değer yönler içeren profesyonel olarak yapılan çalışmaların bütününe kurumsal web tasarım adı verilmektedir. Etkili ve iyi bir kurumsal özellikteki internet sitesi ortaya koymak için atılması gereken tasarım adımları bulunmaktadır.

Kurumsal Dili Oluşturma Aşamaları

Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?

Araştırma Yapılması

Kurumsal web sitesi tasarımı dilinin oluşturulması için en temel adımı, araştırma yapılması oluşturmaktadır. Strateji de incelikle planlanması gereken diğer adımlar içinde yer almaktadır. Projenin büyük yahut ta karmaşık olduğu zaman dilimlerinde bu adımlar, başarı ya da başarısızlığın oluşmasındaki en temel belirteçtir.

Başarının riski görülen bu adım, tasarım aşamasına geçilmeden evvel müşterinin ihtiyaçlarının tespit edilmesi ile rakiplerin analizinin yapılması gibi işlemleri içermektedir.

Gerekli bütün araştırmaların daha projenin başlangıç aşamasında gerçekleştirilmesi, kurumsal dilin oluşmasındaki en temel ve sağlıklı adımlarındandır. SEO üstüne yapılan stratejiler ile anahtar kelime tespitleri ve site içeriğine dair planın kurgulanma safhaları, kurumsal bir dil oluşturmanın ilk evreleri arasında bulunmaktadır.

İçerik Planı

Kurumsal dilin oluşturulması için işlenmesi gereken adım olan içerik planı, aşamaların ikinci basamağını teşkil etmektedir. İçerik, dijital dünyanın en önemli yapı taşını oluşturmaktadır. İçerik sayesinde hem kurumsal bir firma hem de marka algısı oluşumu hayata geçirilmektedir. Özellikle kurumsal temel tabanlı internet sayfalarında ilk göze çarpan, oldukça etkileyici ayrıntılar ile sloganlardır. Site başlangıcında içerik çalışmasının da başlaması gerekmektedir. İçeriğin görsellerle desteklenmesi ile içeriğe uygun tasarımın hazırlanması, kurumsal web sitesi dili için son derece gereklidir.

Tasarımın Kurgulanması ve Çizimi

Görsel olarak dilin etkinleştirilmesi, etkili ve profesyonel tasarımlarla elde edilen görsellerle mümkündür. Tasarımın en ideal şekilde kurgulanması, sitenin tasarımının çizimi ile öncesinde gerçekleştirilen yukarıdaki adımların yaşama geçirmesine bağlıdır. UX ile UI tasarımların da en etkili ve verimli bir şekilde kullanımına neden olacak adımlardan biri olarak sıralanmaktadır. İnternet sitesinin tasarımına kodlama süreçleri de kurumsal dilin oluşmasında etkili olan argümanlardandır. İnternet sitesi yazılımının alt yapısının oluşturulması gibi yönetilecek adımların dinamik bir yapıda kullanımı da ihtiyaç duyulmaktadır. Bu konuda içerik yönetim paneli gibi argümanlar da kullanılabilmektedir.

328 Views
UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?ÖncekiUX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?Mayıs 15, 2022

Related Posts

Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRİçerik PazarlamaTeknoloji Haberleri

Dijital İçerik Üretiminde Profesyonel Dokunuş

Kuruluşlar, süreçlerini ve karar vermelerini yönlendirmek için büyük ölçüde...

Baylan Ajans Ekim 7, 2021
Dijital PazarlamaSosyal MedyaTeknoloji Haberleri

Türkiye’de Sosyal Ağların Yeri

Sosyal ağlar kişilerin online platformlar aracılığı ile belli bir amaç...

Baylan Ajans Haziran 21, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp