0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital PRSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji HaberleriVideo / Fotoğrafçılık

Sosyal Medyada Etki Yaratmanın Yolları

Baylan Ajans 0 Comments
39

Sosyal Medyada Etki Yaratmanın Yolları

Bu yazımızda Sosyal Medyada Etki Yaratmanın Yolları konusunu ele alacağız. Kitleler ile etkileşim kurarak bağ oluşturmak, farkındalık artırımı için gerekli görülmektedir. Sosyal medya üstünde etki bırakmanın işlevsel hale getirilmesi için atılması gereken adımları bulunmaktadır. Kullanıcılar, sosyal medya platformlarında gerçekleştireceği basit işlemlerle, geniş kitlelere ulaşarak etki oluşturabileceklerdir.

Sosyal Medyada Yarışmalar

Sosyal medyada da, diğer mecralarda olduğu gibi yarışmalar, insanlar tarafından dikkat çekmektedir. Özellikle kitleler tarafından dikkat çekecek içeriklerle yapılan yarışmalar, sosyal etkileşimi artırmaktadır. Beğeni ve takip konusunda artışa neden olan etkinliklerden biri durumundaki yarışmalar, sosyal medya paydaşlarına yorum yapmayı yönlendiren örnekler barındırdığı gibi boşluk doldurma seçenekleri ile de örnekler sunmaktadır. Sosyal medya yarışmalarına fotoğraf çekme gibi bir seçenek te eklenmektedir.

Sosyal medya içerisinde etki oluşturmanın yolarından biri de, platformun kurallarına uymaktan geçmektedir. Zira yarışma düzenlemenin de kendine göre sosyal medya platformlarına özgü kuralları bulunmaktadır. Yarışmaya katılan tüm katılımcılarla, kazansınlar kazanmasınlar, etkileşime geçmek çok önemli bir konudur. Başarılı bir sosyal medya yarışması için ip uçlarından bir diğeri de, etkileşime hemen her yerden katılmaktır. Sahip olunan dijital araçların da, sosyal medya hesapları birlikte kullanılması önerilmektedir.

İçerikleri Görsellerle Desteklemek

Sosyal Medyada Etki Yaratmanın Yolları

Sosyal medyada içerik son derece önemli bir işlemdir. İçeriğin de en uygun görselle desteklenmesi de bir o kadar önemlidir. Görseller, içerikle bütünleştiğinde hesabı şaha kaldırmaktadır. Yüksek performans sağlatan bir yapı içeren görseller, hem göz alıcı hem de renkli olmasının yanı sıra çekilen video da olabilmektedir. Ayrıca sosyal medya platformlarına grafik eklemek te etkili iletişimin öğeleri arasında yer almaktadır.

Video Paylaşımının Olumlu Etkisi

Video, insanların ilgisini çok fazla çeken bir sosyal iletişim aracıdır. Sosyal medya platformlarında kullanılan ilgi çekici içeriklerin de başını çekmektedir. Etkileşimin nerede ise simgesi konusunda video paylaşımı, belli aralıklarla bir video içeriği olarak gerçekleştirilmelidir. Sosyal medya platformlarına yüklenen video, bazı site ya da diğer platformlara bağlantı ile şeklinde yerleştirilmemesine özen gösterilmelidir. Bu sayede sosyal platformlarda gezinenlerin otomatik olarak izlemelerine olanak tanımaktadır.

Takipçilerle Etkileşimde Yorumlaşma

Sosyal medya platformlarında takipçilerin dinlenmesi ve yaptığı yorumlara karşılık verilmesi gerekmektedir. Yapılan bir araştırmada, Instagram kullanıcılarından yüzde seksen üçü ile Twitter platformundaki insanların yüzde yetmiş birinin, sordukları bir soru için aynı gün içerisinde karşılık verilmesini bekledikleri gibi bir veri bulunmaktadır. Ayrıca yapılan araştırmada, Twitter kullanan insanların yüzde otuz ikisi ise karşılığın yarım saat içerisinde verilmesini istediğini bildirmektedir. Duyarlı olunması ve insanlarla yorumlaşmalara dikkat edilmesi, sosyal medyada iz bırakmak için gereklidir.

Profil ve Kapak Görsellerinde Yenilik

Sosyal medyada en fazla görünen öğelerin başında banner ve profil fotoğrafı gelmektedir. Çalışmaların etkisini ve yapılan hizmetlerin yararlanıcı hikayeleri göstermek maksadı ile ara sıra güncellemekte fayda bulunmaktadır. Facebook kapak görselinin ayda bir değiştirilmesi, Twitter profil ve banner görselinin de, işlerin vurgulanmasında kullanılması tavsiye edilmektedir.

294 Views
Sosyal Medyada İz BırakmakÖncekiSosyal Medyada İz BırakmakNisan 27, 2022
Dijital Pazarlamayı Metaverse ile HarmanlamakMayıs 3, 2022Dijital Pazarlamayı Metaverse ile HarmanlamakSonraki

Related Posts

Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRMetaverseSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Dijital Pazarlamayı Metaverse ile Harmanlamak

Dijital Pazarlamayı Metaverse ile Harmanlamak Bu yazımızda...

Baylan Ajans Mayıs 3, 2022
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRSEMSEOSosyal MedyaSosyal Medya Ajansı

İstanbul Sosyal Medya Ajansı

Sosyal medya platformlarına olan bağlılık, artık sadece kişisel yaşam...

Baylan Ajans Ağustos 6, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp