0850 532 20 99
info@baylanajans.com
Ücretsiz Seo Analizi Yaptırmak İster misiniz?
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Sosyal Medya Ajansı
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • SEM
    • SEO
    • E-Posta Pazarlama
    • E-Ticaret
    • İçerik Pazarlama
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Yönetimi
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Baylan Ajans Logo
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetlerimiz
    • Uçtan Uca Pazarlama
    • Dijital PR
    • Dijital Pazarlama Ajansı
    • SEM
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • SEO
    • Video / Fotoğrafçılık
    • Web Tasarım
    • İçerik Pazarlama
    • E-Ticaret
    • E-Posta Pazarlama
  • Blog
  • Referanslar
  • İletişim
Dijital AjansDijital PazarlamaE-Posta Pazarlamaİçerik PazarlamaSosyal MedyaSosyal Medya AjansıTeknoloji Haberleri

Inbound Marketing Nedir?

Baylan Ajans 0 Comments
38

Etkileşimli bir tanıtım modeli olan ınbound marketing yeni iş alanları yaratmak ve marka bilinirliğini artırmak için kullanılır. Bu pazarlama stratejisinde sosyal medya, SEO, bloglar, içerik pazarlaması ve benzer pek çok dijital pazarlama yöntemi tercih edilir. Pazarlamanın temelinde esas olarak ilgi çekici ve doğru içerikler üretmek yatar. Tercih edilen blog içerikleri ve videolarda potansiyel müşterilere bilgi verilebilir ve tavsiyelerde bulunulabilir. Hedef kitle ile çift yönlü iletişim kurmayı sağlayan bu pazarlamada dikkat çekmek ve karşılıklı iletişim kurmak esastır. Burada hedef kitle olarak Google’da arama yapan potansiyel müşteriler tercih edilir. İhtiyaç duyulan çözümlere ulaşılması için çalışmalar yapılır, üretilen içeriğin müşterilere yönelik olması sağlanır.

Inbound Marketing İçin Nelere Dikkat Edilir?

Potansiyel müşterileri sadık müşterilere dönüştürmeyi sağlayan ınbound marketing pazarlama yöntemi için içerik pazarlaması yapılabilecek araçlar kullanılmalıdır. Hedef kitle belirlendikten sonra bu kişilerle iletişim kurmak ihmal edilmemeli, bunu sağlayacak formlar oluşturulmalıdır. Müşterileri kalıcı hale dönüştürmek için iletişime geçilen kişiye geliştirilen ürünler ve marka ile ilgili bilgilendirme yapılmalıdır.

Dikkat çeken içerikler oluşturmak müşterilerle çift yönlü iletişim kurmak için önemlidir. Yayınlanan mesajlar müşterilere yönelik olmalıdır. Mesajları değerli kılmak için insanların sorunlarına ya da ihtiyaçlarına çözüm olmasına özen gösterilmelidir. Bu sayede istenen ürünleri ön plana çıkarmak daha kolay olacaktır. Gerekli hallerde profesyonel destek almak sürecin daha verimli yönetilmesini sağlayacaktır.

Inbound Marketing Nasıl Yapılır?

Inbound Marketing Nedir?

Başarılı bir inbound marketing için dikkat edilmesi gereken dört ana nokta vardır. Bunlardan ilki dikkat çekmektir. Siteye fazla trafik çekmekten ziyade doğru trafiği çekmek gerekir. Bunu sağlamak adına sosyal medya, blog, arama motoru optimizasyonu ve web sayfaları kullanabilirsiniz. Sayfaların insanların beklentilerini karşılayacak ve ona hitap edecek şekilde düzenlenmesine önem vermelisiniz.

Satın alma süreci internette başladığından kullanıcıların arama sonuçlarında ilk sıralarda çıkmak için SEO çalışmalarına öncelik verilmelidir. Bu amaçla anahtar kelimeler ilişkili ve özenli olacak şekilde seçilmeli, siteye özel SEO teknikleri kullanılmalıdır. Sayfalar optimize edilmeli ve aranma potansiyeli yüksek kelimeler için linkler hazırlanmalıdır.

Dikkat çekmek haricinde dönüştürmek, ilgiyi korumak ve değerlendirmek gibi faaliyetler de ihmal edilmemelidir. Değerlendirme amacıyla akıllı eylem çağrıları, sosyal medya, pazarlama ve e mail otomasyonu kullanılabilir.

Inbound Marketing Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Gelen pazarlama olarak da ifade edilen inbound marketing dijital pazarlama faaliyetlerini içerir. Müşterilerin davranışlarına ve analizlerine göre yapılan bu pazarlama türü beraberinde organik başarı ve yükselmeyi de getirir. Uygulanan süreçte araştırma ve istatistikler ağır basar. Markanın ortaya çıkışından yükselişine kadar adım adım ilerleyen bir süreç hakimdir. Yapılan çalışmalarla potansiyel müşterilere ulaşılır ve bu müşterilerin beklentilerini karşılayacak faaliyetler yürütülür. Bu sayede elde edilen sonuçlar kalıcı özellik taşıyacak, uzun vadede getiriler sunacak ve memnuniyet sağlayacaktır.

479 Views
Sosyal Medya Ve Sosyal Müşteri İlişkileriÖncekiSosyal Medya Ve Sosyal Müşteri İlişkileriOcak 21, 2022
Sosyal Medya Kullanıcılarının DemografisiOcak 27, 2022Sosyal Medya Kullanıcılarının DemografisiSonraki

Related Posts

Dijital AjansDijital PazarlamaSEO

Dijital Ajans

Dijital dünyada yeterince müşteri elde edemiyorsanız veya firmanızı/markanızı...

Baylan Ajans Ağustos 6, 2021
Dijital AjansDijital PazarlamaDijital PRTeknoloji Haberleri

İletişimin Geleceği: Dijital Pazarlama

Müşteri deneyimini geliştirmek, müşterileri çekmek ve elde tutmak isteyen...

Baylan Ajans Eylül 4, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Arama Motorları 12
  • Dijital Ajans 50
  • Dijital Pazarlama 87
  • Dijital PR 59
  • E-Posta Pazarlama 9
  • E-Ticaret 11
  • Google Ads 18
  • Grafik Tasarım 3
  • İçerik Pazarlama 31
  • Metaverse 4
  • SEM 12
  • SEO 15
  • Sosyal Medya 78
  • Sosyal Medya Ajansı 42
  • Teknoloji Haberleri 71
  • Uçtan Uca Pazarlama 14
  • Video / Fotoğrafçılık 3
  • Web Tasarım 4
En Güncel İçerikler
  • Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl Oluşturulmalı?
    Web Tasarımda Kurumsal Dil Nasıl...
  • UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl değerlendirilmeli?
    UX ve UI ne anlama gelir? Nasıl...
  • Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri
    Dijital Pazarlamanın Yeni Medyadaki Yeri Bu...

Baylan Ajans Logo

Baylan Ajans Reklam Partner
Hizmetlerimiz
Sosyal Medya Ajansı
Dijital Pazarlama Ajansı
E-Ticaret
Web Tasarım
Uçtan Uca Pazarlama
SEM
SEO
Dijital Danışmanlık
Dijital PR
Sosyal Medya Yönetimi
İçerik Pazarlama
E-Posta Pazarlama
Video / Fotoğrafçılık
İletişim
Adress: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Ajans
Email: info@baylanajans.com
Phone: 0850 532 20 99
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2020 Baylan Ajans  Tüm Hakları Saklıdır.

    Bize Ulaşın

    En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.

    • →
    • Bize Ulaşın

      Bize Ulaşın

    • Telefon
    • WhatsApp